Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Denk dat achter de schermen hard wordt gewerkt om het iedereen naar zijn zin
te maken maar dat zal niet lukken , de 1 vind dit weer handig en de andere dat.
De motor is natuurlijk belangrijk maar ook het uiterlijk wat min of meer
het visitekaartje is moet goed ogen,
nu naar twee dagen zie je hier en daar al veranderingen en ik dacht dat de
chat ook onderhanden wordt genomen *D

ik kan niet anders dan concluderen dat het verval heeft toegeslagen op het synthforum. jammer.

en what's up met dat synthforum logo?!?!

echt... zet er iemand met verstand van vormgeving op aub. beetje klasse kan geen kwaad hoor.

Het oude forum was mooi...deze ook !! De mods doen er moeite genoeg voor, je kunt zien dat ze er ziel en zaligheid ingestopt hebben.
Het is en blijft het beste forum...alleen als de lay-out roze wordt moet ik er nog eens over nadenken....

met een mega software update krijg je gratis een default layout. ze hadden het forum ook een week plat kunnen gooien maar dan was de flash 909 ook wel gaan vervelen denk ik :eureka:

Dat wit doet nog steeds pijn aan m'n ogen...

met een mega software update krijg je gratis een default layout. ze hadden het forum ook een week plat kunnen gooien maar dan was de flash 909 ook wel gaan vervelen denk ik :eureka:

het aankondigingsbericht opent als volgt:

Hallo allemaal,

Zoals je ongetwijfeld al gemerkt hebt, zijn we vanaf vandaag voorzien van een nieuwe layout...

er staat niet dat het een "tijdelijke" "default" layout is. als dat zo is kan het geen kwaad dat te vermelden lijkt mij.

De recensies, staat op de lijst van op te lossen bugs :)

Over de layout kan ik nu niet al te veel zeggen, zoals je ziet is het felgroene in ieder geval al naar de eeuwige bitvelden verdwenen. De rest van de opmerking staat op de rol!

wat doen onze meningen nou ter zake?

het is voor iedereen duidelijk dat he layout er stukken op achteruit is gegaan.
misschien op een paar half blinden na misschien.

leuk we hier ene beetje bij alkaar kunnen uithuilen en meningen er over kwijt kunnen maar daarmee wordt de layout er niet beter op. de enige manier om de layout weer op het niveau te krijgen van wat het was is om er iemand op te zetten die net zo veel verstand heeft van vormgeving als degene die destijds de layout heeft verzorgd.

Ik vind het vooral erg jammer dat de alt-text "Bwhaaaaaaaaa" niet meer verschijnt bij een mouse-over van een avatar!

:okdan:
Bericht door een moderator:
100 punten!!!! Bedankt voor het melden!

Ja, shit, die was ik nog vergeten te checken! Wat ik wel had gecheckt maar vergeten was te melden: bij de standaardavatars staat Biebel niet meer! (als niet-kiesbare optie) Schande! :D

Wel erg handig trouwens, dat Quote+! En fijn dat de mods zo openstaan voor alle suggesties. Ik vind het al een verbetering (zeker gezien wat Johnny zei over die 500 spammers per dag 8D - ik denk dat er een heleboel verbeteringen in zitten die je als standaarduser helemaal niet merkt...) en denk dat het alleen maar prettiger wordt, als we gewoon constructief blijven. :okdan:

wat doen onze meningen nou ter zake?

het is voor iedereen duidelijk dat he layout er stukken op achteruit is gegaan.
misschien op een paar half blinden na misschien.

leuk we hier ene beetje bij alkaar kunnen uithuilen en meningen er over kwijt kunnen maar daarmee wordt de layout er niet beter op. de enige manier om de layout weer op het niveau te krijgen van wat het was is om er iemand op te zetten die net zo veel verstand heeft van vormgeving als degene die destijds de layout heeft verzorgd.

Kijk nog eens goed naar je reactie (dit geldt trouwens ook voor nog een aantal andere mensen)..
Je mag blij zijn dat er een forum is. En dat je de layout / skin lelijk vindt is dan nog tot daar aan toe (dat is je goed recht), maar om dan gelijk iedereen er maar voor uit te maken dat ze er geen verstand van hebben en het aan anderen moeten overlaten.. Opbouwende kritiek is prima, maar dat is dit duidelijk niet.

Misschien leuk voor mensen oom een lay te bedenken voor het forum? De stichting kan de regels en (technische) voorwaarden bedenken. Lijkt me een leuke "competitie", een keer wat anders dan kutnummers knutselen. :)
mmm....................................... :D

positief: de link met post nummer (bijv: #148) rechts boven in de hoek van elke post!

de wie?

Six! Je hebt 'm toch niet gemist hè, die megacoole flash-909 die zondag de plaats innam van het SF? Schande! Maar gelukkig bestaat-ie nog: hiero!

Als je een forum als dit onder auspicien van een stichting runt mag je toch wel enige mate van professionaliteit verwachten.

Het nieuwe forum in ogenschouw nemend ben ik ervan overtuigd dat het een behoorlijke klap werk is geweest om het te krijgen zoals het is, waarvoor hulde!

Dan nu mijn mening.
Tja, eh, ik zoek me rot, kan niks vinden, vind alles onduidelijk....etc.
Mijn ervaring met andere fora of websites die drastisch veranderden, leert mij dat dat niet per definitie verkeerd of negatief hoeft te zijn. Een paar dagen rondklikken en uitvogelen en je weet niet eens meer dat het ooit anders was.
Dat er 'kinderziekten' zijn lijkt me niet meer dan logisch.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het forum gewoon naar behoren gaat werken.
Kleurstelling lijkt mij dusdanig smaak en voorkeur gerelateerd dat je daar nooit volledige consensus in bereikt.
Over hoe bruikbaar en gebruikersvriendelijk het allemaal is/wordt, dat zal de tijd moeten leren.

Vooralsnog, mijn complimenten.

Groet,

Tom

EUREKA! anders moeten we gewoon zo doen: kleuren instelbaar door de gebruiker op de personalisatiepagina??? Meteen af van die eeuwige tegenstellingen (de ene: ik wil alien groen op een heelalzwarte achtergrond; andere: voor mij babyrose op smurfenblauw... ja zo zijn we natuurlijk nog lang niet klaar)

Ik vind het er werkelijk niet uitzien. Waarom iets veranderen wat prima is. Dit is mijn mening hoor maar gewoon laten wat het was. Echt jammer...

In het verleden heb ik meerder malen mijn diensten aangeboden maar ben eerst aan het lijntje gehouden en daarna met een kluitje in het riet gestuurd.
En dan vind ik ook wel dat ik ongezouten mijn mening mag geven als er keer op keer zo zwaar gestunteld wordt.

Groots gelijk aangezien je heel wat uurtjes hebt doorgebracht hier. Ik wat minder maar was zo gewend aan het prima uiterlijk. Het vind het gewoon helemaal niks nu! Lettertype veel te groot en het foroum veel te bleek. Dat is mijn mening nogmaals...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back