Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kleurkeuze: helderwit,hemels blauw ,en natuur groen zouden wel is te maken hebben met een verplichting vanuit de sponsors van het forum.

ttz om de mensen onbewust te stimuleren mee te werken aan een beter milieu en energiebesparend leven.

Gooi maar Gifrood over al die groene text van mij part want het is ECHT wel storend ,zeker op de witte achtergrond.

vind het trouwens heel erg big brother dat iedereen kan zien waar je zit te lezen. had voor mij niet gehoeven. en dan ben ik toch redelijk open.

dit kon met de oude versie van het forum ook al.. :)

Gelijk nog een tipje voor de toekomstige SF designer, als je een quote doet dan wordt de eerste lege regel niet gezien bij het posten zodat je text vlak onder de quote geplakt zit, ipv zoals nu met een stukje er tussen..

Het nieuwe forum in ogenschouw nemend ben ik ervan overtuigd dat het een behoorlijke klap werk is geweest om het te krijgen zoals het is, waarvoor hulde!

Dan nu mijn mening.
Tja, eh, ik zoek me rot, kan niks vinden, vind alles onduidelijk....etc.
Mijn ervaring met andere fora of websites die drastisch veranderden, leert mij dat dat niet per definitie verkeerd of negatief hoeft te zijn. Een paar dagen rondklikken en uitvogelen en je weet niet eens meer dat het ooit anders was.
Dat er 'kinderziekten' zijn lijkt me niet meer dan logisch.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het forum gewoon naar behoren gaat werken.
Kleurstelling lijkt mij dusdanig smaak en voorkeur gerelateerd dat je daar nooit volledige consensus in bereikt.
Over hoe bruikbaar en gebruikersvriendelijk het allemaal is/wordt, dat zal de tijd moeten leren.

Vooralsnog, mijn complimenten.

Groet,

Tom

de pagina's lijken ruimer maar zijn veel onoverzichtelijker geworden. de voorpagina is onhandig ingedeeld - de lijst met nieuwe topics vind ik veel te klein, directe link naar de te koop afdeling is weg...

en de chat, die is echt vreselijk !

Hoera!! geen Google Ads meer! (toch?) Dat geeft toch altijd zo een idee dat je op een site zit waar je pc volloopt met virussen en spam :D :p

Tof dat jullie zo bezig zijn met t forum jongens! :okdan:

De felheid (al vaak genoemd) vd kleuren is wel een puntje van kritiek...
Maar goed, even afwachten wat v2.1 gaat doen ;)

(ben allang blij dat SF t weer doet)

Vond de vorige veel gezelliger. Dit is een doorslagje van websites die ik ongezellig vind. De vorige layout was gewoon subliem mannen!
Sorry niet persoonlijk nemen. Blij dat er mensen zijn met zulks engagement.

Wat betreft layout zou ik graag het volgende zien:

De achtergrond de oude SF kleur.

De headers van berichten een andere kleur maken dan de achtergrond zodat deze zich duidelijk onderscheid.

Lijken me beiden bijzonder simpele aanpassingen die de totale look enorm ten goede zullen komen.

Typisch ICT techneuten ziekte dat ze eerst de techniek gaan doen en dan later zich op het hoofd gaan krabben of het er wel geinig genoeg uitziet.
Maar dat had je vantevoren bij het testen ook wel kunnen fixen met evt feedback van gebruikers.

Nah ik probeer er nu een tijdje mee om te gaan

Maar sorry maar dit nieuw forum is echt kut

Echt een zwaaaare achteruitgang met de vorige...OP ALLE FRONTEN

waarom moest die weg???

ik zit nu een paar uur achter het nieuwe forum, en vind het echt steeds erger worden. hoofdpijn, onoverzichtelijk, echt hier jaag je mensen mee weg !

Als ik nu de hele dag achter het synthforum zit, dan kan ik de zonnebank wel wegdoen (en van dat geld een leuke synth kopen) :eureka:
Dat witte vlak vanaf de 24 inch tft in mijn gezicht, lasogen krijg ik ervan 8D

Zonder gein, erg gaaf dat er veel werk gestoken is in het nieuwe forum. :okdan: Ik heb gemerkt dat door het dichtklappen (kleine plussen en minnen) van verschillende onderdelen, de voorpagina al een stuk rustiger en overzichtelijker wordt.

Wat ik zelf een mooi, rustig en overzichtelijk forum vind is bijvoorbeeld www.maxforums.org :halleluja. Wel een hoop minder poespas / mogelijkheden en de chat ligt al tijden op zijn gat, maar toch.

misschien een poll toevoegen.

a. layout +1, gemak +1
b. layout +1, gemak -1
c. layout -1, gemak +1
d. layout -1, gemak -1
e. geen verandering in beleving

mooier is het niet geworden, maar ik heb het vermoeden dat het daar niet om ging. Fijn dat ie het weer doet. Goed om jullie allemaal weer te zien. volgende keer een flash 808 graag...

Al was het misschien handig geweest een kleine heads-up te geven dat het forum een dag offline zou gaan, een gemaakte afspraak om een rack te verkopen kon niet doorgaan omdat we beiden niet bij onze PB-inbox konden! Of was dit ergens bekend gemaakt en heb ik het gewoon domweg niet gezien?

Het is bekend gemaakt via email als ik het goed heb. Ik wist er iig van.

Het is bekend gemaakt via email als ik het goed heb. Ik wist er iig van.
En op de voorpagina.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back