Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Met alle extra's (1,5Tb aan HD's, 4gb ddr2, 24" WS tft enz enz) kwam ik op een prijs rond de 2000€ incl OS, Installatie en 2jaar extra garantie.CAS4 werkt (9 van de 10x) niet met de p35 chipset
je weet overigens dat je die 4 gb geheugen alleen kunt benutten als je een 64 bit os er op zet he? (zie een post eerder in dit topic, je kunt rare dingen krijgen)
bij een 64 bits os krijg je ook weer de scheiss van de beschikbaarheid van stabiele drivers voor je apparaten.
maar neem aan dat je voor een 32 bits os gaat. dan hou je in het gunstigste geval 3,4 gb geheugen over die windows herkent, meer niet.
Ja is het ook wel! Maar ik haat het tweaken van pc's en ik moet toch ergens voor gaan werken, ik heb het daar zo ontiegelijk niet naar mijn zin. Dus als ik geen studio doel meer voor ogen heb; zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat ik spontaan thuis ga blijven 
All these issues... 
Vandaag eens geinformeerd bij i4 music naar het vermogen van de voeding die in hun eye4 av pro system zit.
Antwoord : 360 watt.
Wat heb je nu aan zo'n grote kast ( 70 cm diep ) met de mogelijkhied qua aansluitingen meer dan 6 harddisks aan te sluiten met een voeding van deze capaciteit ??
Waar baseer je dat op?Mocht je met FireWire en USB werken, dan zou ik dat via aparte kaarten laten lopen en niet via je MoBo. De FireWire via je MoBo verbruikt nogal wat bandbreedte, wat de snelheid van je pc niet ten goede komt...
Waar baseer je dat op?
Het loopt toch allemaal via de southbridge dus zo gek veel zal het niet uitmaken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:PC-Architecture.png
Vandaag eens geinformeerd bij i4 music naar het vermogen van de voeding die in hun eye4 av pro system zit.
Antwoord : 360 watt.
Wat heb je nu aan zo'n grote kast ( 70 cm diep ) met de mogelijkhied qua aansluitingen meer dan 6 harddisks aan te sluiten met een voeding van deze capaciteit ??
Over verstand hebben van gesproken, Heb ik dat nu niet ??
liever 360 watt van zallman (stoppen ze bij i4 er in dacht ik) dan 500 watt van een budget voeding.
heb zelf een 300watt met 3 *hd 2 * uad's , poco, en hdsp en geen probleem
gelijk een 500w zalman erin en je hoeft je er nieteens druk om te maken
en wat kost dat nou meer? 2 tientjes?
Waar baseer je dat op?
Het loopt toch allemaal via de southbridge dus zo gek veel zal het niet uitmaken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:PC-Architecture.png