idd. Ik woon in & bwuaaaaaahhh ff aanzetten ajb![]()
Precies....gaarne terug "ik woon in" anders klop[t me grapje niet meer.....althans met locatie vin k m minder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
idd. Ik woon in & bwuaaaaaahhh ff aanzetten ajb![]()
Het is na het onderhoud weer gereset... er staat weer Locatie ipv ik woon in...
Ook de afbeeldingstekst is nu "afbeelding van.." ipv bwuaaaaaahhh. Wat mij betreft mag deze kleine (linux?) humor weer terug. Plz...![]()

Na een scan door de database heb ik inderdaad de meest creatieve locaties gezien, maar daar was / is het veld eigenlijk niet voor bedoeld
Ik kom er nog op terug of en hoe we "Locatie" gaan inrichten!

Waar was t dan voor?Na een scan door de database heb ik inderdaad de meest creatieve locaties gezien, maar daar was / is het veld eigenlijk niet voor bedoeld![]()
Na een scan door de database heb ik inderdaad de meest creatieve locaties gezien, maar daar was / is het veld eigenlijk niet voor bedoeld

Ergo: kan het niet iets o-n-w-i-j-s (voorwaar!) grappigs zijn, waar ook gewoon een plaatsnaam bij ingevuld kan worden?

Ik vind het trouwens wel bijzonder dat de moeders van zoveel forumleden blijkbaar weleens in Oss geweest zijn!![]()

Er stond toch 'ik ontmoette je moeder in'?hehe, jouw moeder kwam Oss nooit uit?![]()