Ik woon in is weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
idd. Ik woon in & bwuaaaaaahhh ff aanzetten ajb :P

Precies....gaarne terug "ik woon in" anders klop[t me grapje niet meer.....althans met locatie vin k m minder...

Het is na het onderhoud weer gereset... er staat weer Locatie ipv ik woon in...
Ook de afbeeldingstekst is nu "afbeelding van.." ipv bwuaaaaaahhh. Wat mij betreft mag deze kleine (linux?) humor weer terug. Plz... :luv:

Heiligschennis natuurlijk... Meteen terugzetten! :smeris:

:P

+1

BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ja hey, saai ineens. Iedereen lang zitten denken op zijn/haar "locatie"...

BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Na een scan door de database heb ik inderdaad de meest creatieve locaties gezien, maar daar was / is het veld eigenlijk niet voor bedoeld :)

Ik kom er nog op terug of en hoe we "Locatie" gaan inrichten!

Zou wel mooi/leuk zijn, ik kan dat soort open source humor wel waarderen, ook al is het veld er niet voor bedoeld.

Na een scan door de database heb ik inderdaad de meest creatieve locaties gezien, maar daar was / is het veld eigenlijk niet voor bedoeld :)

Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaah. }:|

:D

Jij woont toch ook in een bezemkast? ;)

Sorry hoor, maar ik vind dit niet echt een overtuigende reden om Ik woon in weg te halen, of te veranderen in Locatie.

Want neem bijv. Ik woon in: Je moeder
Wat helaas voor sommige leden misschien wel schokkend zou kunnen zijn, want ik weer lomp vind, aangezien het een Nederlands forum is, maar dat ff terzijde. Dus/Oftewel Locatie: Je moeder is denk ik net zo schokkend als dat er staat Ik woon in: je moeder :D

Achja waar ik mij soms allemaal wel niet druk om kan maken :peukie:

Zo k ben verhuisd vanuit me subwoofer vlakbij Amsterdam.....

<---- nu ben ik (zie locatie)

Ik begrijp het bezwaar niet helemaal. Toen ik lid werd van SF was het "Ik woon in". Ik vond dat wel leuk en volgens mij heeft er nooit iemand over geklaagd.
Ik ben ook verhuisd... een beetje ;)

Beetje trage reactie hoor! :D
(die post was van een jaar terug)

Ik vind het trouwens wel bijzonder dat de moeders van zoveel forumleden blijkbaar weleens in Oss geweest zijn! :dubbel:

rofl. zo kan het ook idd. :D :dubbel: :D :okdan: :D :halleluja :D

attachment.php

Attachments

• Picture 2.png
    Picture 2.png
    22,1 KB · Bekeken: 130
Goed heren, de gein is voor nu even voorbij, ik heb er "Woonplaats" van gemaakt.

Creatieve uitingen over jezelf, je synths of je geestesgesteldheid kun je zoals altijd in je handtekening kwijt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back