Top-10 gebruikers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
beetje jaloers op m'n elvis-hips , baardface ?
een scheermesje over dat scherpgetuite babybillenavatertje van je zou zelfs een neanderthaler doen smilen.
en verder vind ik het vloekgehalte van de , allesbehalve creative, apekrullen van dit pokkelforum bedroevend laag. niet dat me dat verbaasd, heb nooit zo'n hoge pet op gehad van alle scrumski dat hier z'n ledige tijd verder zit te verdoen .pok tuut :gaap:

Ik neem aan dat het geen probleem is om dit forum te gebruiken terwijl je naakt bent zolang de webcam uit blijft?

Elvis is niet dood! The King lives!!

elvis%20lives.jpg

gehoord niet, gevoeld wel aan z'n nichterige avatar te zien.:D

Is het synthforum dan echt een doorsnee van de Nederlandse bevolking?
Oftewel hier zijn dus ook homo's? Ben ik even blij dat de enige connectie een telefoonverbindingkje is. :dubbel:

U begrijpt dat dit met een knipoog is!
Niet ineens wat achter die knipoog gaan zoeken? Haha

Ik neem aan dat het geen probleem is om dit forum te gebruiken terwijl je naakt bent zolang de webcam uit blijft?

Liever eerst even met beeld aan de commissie voorleggen. Eventueel kan het dan ook in het enige draadje met camera's. Voor € 0,60/minuut is dat dan ook meteen een mooie afgeschermde inkomstenbron voor de stichting.

Je krijgt waarschijnlijk wel weer het bekende geschreeuw in de trant van 'die met de grootste synths (Andromeda, grote modulars, Jupiter 8 etc.) hebben de kleinste...' De marktplaats sectie (sexy?) wordt dan ook meteen volgeramd met ongewoon spul. En de handel in MiniKorgs, Legacy Conrollers en vooral Evolvers desktops (kan twee kanten op) gaat gouden tijden tegemoet...

Liever eerst even met beeld aan de commissie voorleggen. Eventueel kan het dan ook in de enige topic met camera's. Voor € 0,60/minuut is dat dan ook meteen een mooie afgeschermde inkomstenbron voor de stichting.

haha

"De plek om uw ding werkelijk te laten oscilleren"
Met "echt" vibrerend beeld "sexual modelling"

en een topic in de trend van "post hier een foto van uzelf naakt" naast, boven of achter uw synth"

Met deze maatregel (officieel genaamd ‘maatregel beginnend forummer) wil synthforum ervoor zorgen dat het aantal groepsverlaters afneemt.

Hoe zit het eigenlijk met die groepsverlaters?

Heb het gevoel dat we nooit meer het record aantal bezoekers zullen breken. Er moet toch ergens een grafiekje te maken zijn met het gemiddelde aantal actieve leden enz enz enz?

Of zou dit slechte reclame zijn voor het huidige SF?

.

Heb het gevoel dat we nooit meer het record aantal bezoekers zullen breken. Er moet toch ergens een grafiekje te maken zijn met het gemiddelde aantal actieve leden enz enz enz?

Of zou dit slechte reclame zijn voor het huidige SF?

Is meer altijd beter? (ook als het over actieve leden gaat?)

.
Waarschijnlijk niet...omdat het record aantal bezoekers vooral werd gevestigd door een massaal bezoek van Yahoo bots in die periode...

Het aantal gelijktijdige bezoekers is begin vorige maand (noem het een goed voornemen) gereset. De 900+ bezoekers tegelijk was inderdaad het gevolg van een op hol geslagen zoekrobot :)

Goed zo! Die vervloekte kutrobots nemen straks nog de hele wereld over als we niet snel aktie ondernemen!

Heb ik weeral minuten van mijn leven zitten gapen op dit onzinnig onderwerp..

... misschien sporen we de groepsverlaters zo wel juist aan !
... soms is het hier juist een koffiekransgedoe met onderwerpen waar je in je verveling op komt tijdens naar het plafond staren,... om toch maar iets te kunnen intypen..

... zie bevoorbeeld mij nu weer bezig...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back