Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HEEEE, waarom worden de letters R.T.F.M automatisch gewijzigd in "Wat een goede vraag" ????

R.T.F.M. is niet zo erg,maar op elke vraag vrij vervelend.
en wat betreft China's en Iran's enz, nee. maar de mods zijn almighty en dat is prima voor mij.

Het ging er juist over dat ik een dergelijke discussie wilde voorkomen. Ik stond er gewoon verbaasd van dat dit automatisch werd gewijzigd.
Maar dat wordt toch niet op elke vraag gedaan? Ik vind het vervelend dat mijn woorden ongevraag worden gewijzigd!! En MOD's zijn zeker niet Allmighty. Ze zijn er om één en ander in goed banen te leiden, maar zeker niet om zomaar mijn tekst aan te passen. In mijn geval was het ook juist niet bedoeld om R.T.F.M. te roepen. Het ging er juist over dat ik een dergelijke discussie wilde voorkomen. Ik stond er gewoon verbaasd van dat dit automatisch werd gewijzigd.
Ik ben een fanatiek forumlid, en durf best te zeggen dat ik altijd behulpzaam (probeer) te zijn, en zelden of nooit mensen ga aanvallen, bashen, pesten of wat dan ook. Maar ik voel me nu toch enigszins belazerd door de MODs....sorry hoor.![]()
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
en dat ook nog ongevraagd en zonder melding. Ik lees mijn posts altijd nog even door na plaatsing. Als ik dat niet had gedaan dan was er wel een vreemde tekst ontstaan.Psies, dus het gaat niet alleen om de inhoud maar juist ook het feit dat er teksten aangepast worden.
Discussies samengevoegd. SVP niet meer drie threads starten over hetzelfde onderwerp, en dan gaan vragen of we ze samen willen voegen. Dat is omgekeerde wereld. Gaarne even op letten.
Overigens is mij niets bekend van censuur van de uitdrukking RTMF. Misschien een over-ijverige collega-mod? Dat kan. Dat moet je dan maar gewoon even accepteren, deze keer.
Mag mijn meest uitgebreide post waarmee ik mijn topic startte misschien ook terug dan? Thanx.
Discussies samengevoegd.
Meesha en ik waren per ongeluk allebei tegelijk eenzelfde topic aan het maken, we waren allebei even zeer verbaasd. Kan gebeuren, maar sorry daarvoor.
SVP niet meer drie threads starten over hetzelfde onderwerp, en dan gaan vragen of we ze samen willen voegen. Dat is omgekeerde wereld. Gaarne even op letten.
Overigens is mij niets bekend van censuur van de uitdrukking RTMF. Misschien een over-ijverige collega-mod? Dat kan. Dat moet je dan maar gewoon even accepteren, deze keer.
Is nou juist jouw reactie niet erg merkwaardig?
Waar zeggen de mods dat ze Allmighty (met 1 'l') zijn?
En als je 'juist niet bedoeld om R.T.F.M. te roepen' maar dat vervolgens WEL doet..., dan hebben de mods jou misschien juist proberen te helpen.