Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mag mijn meest uitgebreide post waarmee ik mijn topic startte misschien ook terug dan? Thanx.
Meesha en ik waren per ongeluk allebei tegelijk eenzelfde topic aan het maken, we waren allebei even zeer verbaasd. Kan gebeuren, maar sorry daarvoor.
Nee dus, liever een discussie hierover.

daar ben ik het ook mee eensch, vrij logisch standpunt... want juist dat "Wat een goede vraag" lijkt te zeggen aan de eR Tee eF eM tikker "wij vinden nieuwe leden belangrijker dan jou"...Wellicht is het ook beter om de letters R.T.F.M. automatisch te laten vervangen door. "Probeer eerst aandachtig de handleiding te bestuderen" in plaats van "Wat een goede vraag".
maar ook dat we gewoon ons zegje kunnen doen zonder onnodige censuur en moderatie.
Persoonlijk ben ik serieus tegenstander van geautomatiseerde aanpassingen van teksten. Dat heb ik bij het mod-team al aangegeven. Dat is op dit forum IMO niet nodig.

ik kan het zeker wel begrijpen van de mods. De manier is echter wel eerder ludiek dan doeltreffend. Ga daar nu geen chinese praktijken aan koppelen
Ik erger me nu al dood aan dat elitair gedrag van sommige zelfuitgeroepen "artiesten" hier. Zint de vraagstelling je niet, dan antwoord je niet. Zo simpel is het.
De topicstarter zal zelf wel zijn conclusies trekken wanneer ie geen replies krijgt.
Dit is meteen de reden waarom ik geen IRC meer bezoek. Zit vol met pubers die zichzelf uitroepen tot goeroe en de channel volbraken met UTFG's en RTF M's, zelfs al handelt de vraag over iets totaaaal ontriviaal. Zeer triestige evolutie.

Een goedbedoelde suggestie klinkt volgens mij toch héél anders dan "Read The Fucking Manual". Het is allereerst in gebiedende wijs én die fucking laat op z'n minst een agressieve en arrogante indruk na.DAN IS HET GEWOON EEN GOED BEDOELDE SUGGESTIE OM DE MANUAL EENS DOOR TE LEZEN.