tietsto dit kun je toch niet maken man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
... Wellicht een dooddoener, maar ik maak zelf nog steeds wel uit wat ik luister en wat ik leuk vind en wat ik van bepaalde "artiesten" vind.
Maar dat zeg ik toch niet? Waarom voelen mensen zich nou altijd aangevallen als het om smaak gaat? Het is juist heel erg belangrijk om eens lekker in de clinche te gaan en niet te blijven hangen in het VMBO meisje dat zegt: "Ja! Ik vind het wel leuk..." (Al zou zij waarschijnlijk 'vintt' zeggen) Voor of tegen Tiësto, maar waarom? Wat'ie doet is slecht. Waarom dan of waarom is het nou juist goed? Als argumenten lees ik alleen maar zaken als herhaling of iets dat al gedaan is tegenover de hoeveelheid pegels die het allemaal opbrengt. En vergelijkingen met andere artiesten, maar op dezelfde gronden. Jullie hebben toch een mening, niet omdat een ander zegt dat je een eigen mening moet hebben (die dan ter bescherming meteen heilig verklaard wordt: "Het is toevallig wel mijn mening, ja!"), maar waarom die mening er nou is...

Smaak en zaken als schoonheid zijn nou eigenlijk de enige dingen waar je een mening kan vormen en daarom is zo'n discussie juist zo leuk!

Wout

ik mag hopen dat je zelf ook best weet dat als jij ineens wel de "ambitie" krijgt om de politiek in te gaan dat je niet even een pak aan kan gaan trekken en roepen dat wiet legaal moet zijn en dat mensen dan ook nog naar je luisteren of je ergens een voet tussen de deur kunt krijgen of mee kan komen in de vergaderingen met al die mensen die echt WEL ontwikkeld zijn...

Gheehehh,..

Kijk,.. ik zie dat ook wel,.. maar komop,.. ontwikkeld?
Het gros van de lui die daar zitten zijn totaal wereldvreemd!! Echt geen idee wat er speelt in hun eigen achtertuin! En ze maken er momenteel echt op alle fronten een zooitje van.

..De cariere van deze man is de ultieme natte droom van een ieder hier...

Niet echt, heb 't liever wat rustiger.. :D

Maar ik mag 'm wel en gun 't hem.

Gheehehh,..

Kijk,.. ik zie dat ook wel,.. maar komop,.. ontwikkeld?
Het gros van de lui die daar zitten zijn totaal wereldvreemd!! Echt geen idee wat er speelt in hun eigen achtertuin! En ze maken er momenteel echt op alle fronten een zooitje van.

naja, maar dat zeg ik niet dat alles wat ze doen is zoals ik zou willen dat het gaat...

maar er gebeurt nog veel meer dan de paar punten waar je veel over hoort. bv: er staan sinds een paar maanden op verschillende kruispunten en snelweg opritten die ik best gevaarlijk vond eindelijk stoplichten... :)
en op 1 of andere manier is het klootjesvolk het dus wel met wilders eens, dus ik zie daar de paralel met dit topic wel.. hoewel deze track van tiesto, als die 7 jaar eerder was uitgekomen, zo een miss kitten on steroids had kunnen zijn en de hele underground hem fantastisch vond denk ik... :)

Wat je nu ziet is de crossover tussen electro en rock/punk.

WTF???????? Punkrock??? Ga je mond spoelen met salpeterzuur!!! DIT=PUNKROCK, niet die Tiësto ********! Geen onzin uitkramen he!

Allerjezus, dan luister ik nog liever tiesto. Dit gaat echt helemaal nergens over. Ga lekker verder Høken op deze zwakbegaafdenherrie!!!

Tja Crass is idd nix voor zwakbegaafde mensen. Dat is met deze reaktie wel duidelijk. Dit is nog uit de tijd dat mensen idealen hadden, die verder gaan dat hun bankrekening en TV kijken. Dit gaat NL wel ergens over, nl het systeem en wat er aan zuigt. Nee Tiësto heeft inhoud bij zijn texten zeg.

Crass waren zeer zeker geen krakers en uitkering trekkers, dus geef AJB alleen een mening als je weet waar het over gaat. En trouwen ws zou jij in 1978 ook geen werk hebben. 7 van de 10 jongeren had geen werk, omdat er geen werk te krijgen was. Dus lekker makkelijk om dan 30 jaar later kritiek te hebben op iets wat jij je niet eens kan voorstellen.

Tja Crass is idd nix voor zwakbegaafde mensen. Dat is met deze reaktie wel duidelijk. Dit is nog uit de tijd dat mensen idealen hadden, die verder gaan dat hun bankrekening en TV kijken. Dit gaat NL wel ergens over, nl het systeem en wat er aan zuigt. Nee Tiësto heeft inhoud bij zijn texten zeg.

Ow, moest ik naar de tekst luisteren? Nee sorry ik luisterde even naar de 'muziek'...

Crass waren zeer zeker geen krakers en uitkering trekkers, dus geef AJB alleen een mening als je weet waar het over gaat. En trouwen ws zou jij in 1978 ook geen werk hebben. 7 van de 10 jongeren had geen werk, omdat er geen werk te krijgen was. Dus lekker makkelijk om dan 30 jaar later kritiek te hebben op iets wat jij je niet eens kan voorstellen.

hehe het had ook meer betrekking op de situatie van nu en ik wilde je op de kast jagen. ik weet niet hoe het in 78 was.. ik was pas 2 jaar later geboren :P... ik vind die muziek eigenlijk best grappig, maar ik sta voor alle muziek wel open, zolang het geen gepruts is. Vandaar dat ik deze plaat verdedig van tiesto, want is IS geen gepruts :P

Ik ben van 1979, dus vraag mij niks over 1978. Maar over '79 weet ik alles.
Het was een koude winter, met een dik pak sneeuw (over vroeger gesproken).
Wetenschappelijk gezien hadden ze toen een elfstedentocht kunnen houden, maar dat kwam er niet van.

Ik was nog vergeten te melden dat ik de afgelopen 2 jaar vaak met genot naar Tiesto's club life op 538 heb geluisterd tijdens het werk :mega:

hahaha, heb ik jou ookal eens ontmoet ja? Ik reis het hele land door joh, welke had ik ookalweer van jou gekocht nicolas, of ging het niet meer door? Alsjeblieft, fris mn geheugen even op :):D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back