ff ter aanvulling, de polysix heeft een jaar of 2 stil gestaan. Het onderste octaaf reageerde daarrdoor wat slechter of je moest 2 keer drukken op een toets. Na een paar keer er weer goed op gepseeld te hebben deden alle toetsen het weer op 1 na. Toen de koper de Polysix kwam halen heb ik hem gewezen op dit probleem. Ik heb toen ook gezegd dat het schoonmaken een heel simpel klusje was waarop hij terecht zei, als het zo simpel is waarom doen we het dan niet even. Ik heb toen op mijn werk op de grond het laatste octaaf met succes schoongemaakt, maar eenmaal weer in elkaar deden een paar toetsen het opeens niet meer in het hoogste octaaf. Kort door de bocht, het moet gewoon even goed schoongemaakt worden (30min werk max !!) Hij heeft toen besloten om hem voor 850 mee te nemen en aangezien hij nog een juno-60 etc had die een goede service beurt nodig hadden zou hij contact opnemen hier met een reparateur die in een goede schone omgeving zijn toets contactjes zou schoonmaken. Er zit een NOS voice board in en toen dat geplaatst is zijn de elco's van de voeding vervangen. de geheugen batterij zit nu onder de modulatie wielen.