Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Forumlid Cybermax inderdaad. Goed te bereiken per trein en heeft veel ervaring en kennis met allerhande studio-apparatuur. Heeft ook een zeer mooie studio met legio classics, zowel qua synths als samplers, drummachines en effects! Studio is volgens mij ook te huur voor productie.Bedankt jongens, kreeg gisteren ook een tip van reddread over Karel Post uit Grou. Dat is echt vlakbij maar ik weet zo niet wie dat is en of hij hier op het forum zit. Iemand die hem kent?

Pro-Logic ,ik ben het niet met je eens, hoezeer jouw reactie ook als een compliment gezien kan worden voor de reparateurs die actief zijn op dit forum en verder genoemden.

ouwe lul 
wat Matana Teknik in dat geval wel had moeten doen 

@Pro-logic *negeer*
@marcmarc, dankje! Ik ben hier inderdaad niet om met anderen te concurreren, maar vind het gewoon een fijn idee om de prachtige synths die er de afgelopen decennia ontworpen zijn in goeie staat te houden. Ik doe dit naast de ontwikkeling van nieuwe synths en modules (zie de Nucleus en Crux Eurorack modules op het modulaire forum-deel).
Ik ben van nature niet iemand die zichzelf op de voorgrond zet, dus misschien nog onbekend hier, maar om een idee te geven van wie ik ben: 33 jaar, gepromoveerd in de kunstmatige intelligentie (Brain-Computer Interfacing), al erg lang lid van synthforum, synth DIY mailinglist, electro-music en ucapps.de. Ik heb met Thorsten Klose (ucapps) gewerkt aan de MBSID V2 editor (eerste versie in Java), en heb zelf een semi-modulaire synth gebouwd (Ocean) en een MBSID V2 met 8 Moog filters. Verder door Europa getourd met een rock band en in Nederland veel opgetreden. Thuis een behoorlijke collectie gerestaureerde oude synths en enkele nieuwe. Meest recente project: restauratie van een grotendeels vergane Hohner String Performer.
En nu is het tijd voor thee!
Groeten,
Rutger
@PWM: kennisontwikkeling, goed idee! Waar verzamel je het, is het ergens toegankelijk? Kan ik er iets aan bijdragen, zoals op een Wiki?