Ik was een tijdje terug bij een optreden van Duran Duran Duran, een of ander kereltje achter een laptop gebogen en dat leek het te zijn. Het spannendste was nog of ie zijn biertje zou morsen over zijn laptop of niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Zoidsity
Ben het een beetje beu om op iedereen te gaan zeiken, omdat ze toevallig i.p.v. een berg gear een pc-tje of een DAT-je bijhebben. Ik ga 90% (zo niet 100%) voor de muziek. Een show eromheen maakt 't nog beter.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Moeilijke poll.
Een laptop optreden kan heel goed en live zijn. Het kan ook heel slecht en playback zijn, maar goed.. een setup met 10 vintage apparaten kan ook beide zijn.
Ehh... foutje! Dat is nou juist waarom de piano is uitgevondenOrigineel geplaatst door Raheem23
...en toen de piano werd uitgevonden ("Dat is satanisch! Je kunt er geen emotie mee uiten!")
Op de voorgangers was emotie niet mogelijk. De piano wordt daarmee 'het' instrument van de romantiek, naast de viool.Origineel geplaatst door donbrasco
...maar waar ga je voor? Voor de muziek of voor de show?
Ehh... foutje! Dat is nou juist waarom de piano is uitgevonden Op de voorgangers was emotie niet mogelijk. De piano wordt daarmee 'het' instrument van de romantiek, naast de viool.

Oh ja, en die VJ visuals zeggen me meestal totaal niets. Geen relaties, met niets, behalve misschien met het computerprogramma waarmee ze gemaakt worden. Ik vraag me dan af: "Waarom denkt die VJ eigenlijk dat ik daar naar ga kijken? Omdat er toch niets te doen is?" Het komt alleen neer op bevestiging, zonder persoonlijkheid...
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Als ik ergens naar toe moet en niet vanuit m'n stoel kan kijken/luisteren, dan moet de show ook goed zijn. Laptoppers hebben geen kontakt met het publiek. Met 'eng' uitgelichte gezichten staren ze naar iets, wat voor het publiek totaal ontoegankelijk is.
In een live performance moet de artiest toch iets neerzetten: hij moet lijden voor zijn publiek. Of, tenminste, het publiek moet het idee krijgen dat hij lijdt. Het liefst fysiek, maar mentaal mag ook, als het maar zichtbaar is. Concentratie uitstraling is dan belangrijk. Actie is belangrijk. Als ik een optreden van Funkarma vergelijk met Sander, dan ga ik beslist voor de laatste! Continu actie! Heen en weer over die knoppen buigen. Bij Funkarma zakt de mond van de jongere broer open... Dat is de alle actie.
Origineel geplaatst door smackos
Inderdaad, VJen is de grootste farce ooit.

Nou moet ik toch een beetje relativeren... Tja, gedachten zijn de volgende dag weer anders, he...Origineel geplaatst door smackos
En geen HOND die ooit leuke VJ beelden heeft gemaakt.
Altijd maar die cliche cliche cliche beeldjes met blije dingetjes.

Daar is een briljante uitvinding voor gedaan...: de spiegelOrigineel geplaatst door sander
ik zou ook wel graag naar iemand als mij kijken, maar helaas zie ik dat nooit.

Iedere vernieuwing wordt met argwaan ontvangen, natuurlijk. Zo is het ook goed alles wat je leest met argwaan te benaderen, want dat het in een boek of in de krant staat, wil nog niet zeggen dat het de waarheid is. En vooral het Internet mag gewantrouwd worden, want dat is toegankelijk voor iedereen! Het zijn vaak gedachten, idee-en...Origineel geplaatst door smackos
Ik dacht toch dat in sommige kringen destijds de piano erg wantrouwend werd ervaren door musici. Ik had dat ergens gelezen...iets van dat de hamertjes en de snaren de muziek nu maakte ipv je handen die echt de muziek maakte. Euh...dat het een mechanisch instrument was ofzo...
Het zal wel een te kostbare grap worden, want behalve de hardware en software, moet ook alle data worden overgezet: van Ludwig's vijfde bestaat er nog niet een digitale versie op nootjes...Origineel geplaatst door sander
ja was leuk he zuidwal. ik zou ook wel graag naar iemand als mij kijken, maar helaas zie ik dat nooit.
...............
Origineel geplaatst door dextah
Origineel geplaatst door sander
ja was leuk he zuidwal. ik zou ook wel graag naar iemand als mij kijken, maar helaas zie ik dat nooit.
...............
Wat wilde je percies zeggen?