gaaf als je dit kan maken

Ik neem aan dat je de site bedoeld want ik hoor niks,
kan aan mij liggen.... hehe ;)

gr. Mario

HTML? als ik op die link klik krijg ik gewoon 'n Flash-site van 'n stel Belgische gabbers. Of mis ik ergens iets heel stoers? In Flash is dit zo gemaakt.

Als we het dan toch over Flash en belgen hebben. Zie deze site, die gast is echt goed.

http://www.nrg.be/

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door krz
Als we het dan toch over Flash en belgen hebben. Zie deze site, die gast is echt goed.

http://www.nrg.be/

Sodeknetter, die gast is wel heeeel wat nachtjes bezig geweest neem ik aan. Dit doe je inderdaad niet effe..

Arv

Re: gaaf als je dit kan maken

Origineel geplaatst door DJ41
Ik ben helemaal geen html junk.

Hoeft ook niet want het is een flash site!

Is iets heel anders dan HTML. Flash laat je veel makkelijker animatie en beweging aan je site toevoegen. Is echter nogal tricky en moeilijk. Leer je niet effe in een weekje. HTML is daarentegen toch wel wat makkelijker. Zeker met programmas als Frontpage of Dreamweaver.

Eric

Re: Re: gaaf als je dit kan maken

Origineel geplaatst door Auxillary

Is iets heel anders dan HTML. Flash laat je veel makkelijker animatie en beweging aan je site toevoegen. Is echter nogal tricky en moeilijk. Leer je niet effe in een weekje. HTML is daarentegen toch wel wat makkelijker. Zeker met programmas als Frontpage of Dreamweaver.

Eric

HTML, sja.. het is de basis, maar niemand gebruikt meer alleen maar HTML, bijna altijd in combi met serverside scripting of Flash of DHTML, en coden is toch wel iets moeilijker dan Flash volgens mij. ;)

Origineel geplaatst door Auxillary

Eric

Flash is echt doodsimpel om te leren, totdat je met Actionscript (code) gaat werken. Tenzij je al kan programmeren, dan is dat weer 'n stuk makkelijker. Maar die eerste site is echt iets wat je zonder code heel makkelijk in elkaar zet in Flash.

Aan Lo-Fi,

Dit is gigantisch off topic, maar als je Hidde ziet wil je hem dan een schop geven? Een harde graag want als je naar www.hiddehidde.com gaat dan beland je op een of ander ding van eenpuntnul. Da's verder nie zo erg maar aangezien we op zoek zijn naar een nieuwe drummer (en alle advertenties verwijzen naar de site) komt het nu erg onhandig uit...

-- HanzZ

Laatste offtopic: Ik kan Hidde wel 'n schop geven, maar omdat onze server weer eens gehackt is en de hele teringzooi overhoop ligt kan hij er ook ff niet zoveel aan doen. Betalende klanten hadden even prioriteit; mijn eigen site breakserial.com ligt er ook uit. We zijn 'n tijdje geleden al officieel genokt met hosting en vanavond gaat de stekker uit onze eigen servert. En dan gaat de champagne open. Al onze klanten gaan over naar cysonet, en we zijn de hele week druk bezig geweest met alles overzetten en DNSsen goed zetten (?) en weetikveelwat.

Maar ik zal 't vanavond tegen Hidde zeggen.

Oh.... Okay dan.... als-ie maar weet dat muzik machen auch heel belangrijk ist....

Kun je hem dan niet een heel klein schopje geven?

Zo van 'pats'?

Hopsakkeetje?

-- HanzZ

Re: Re: Re: gaaf als je dit kan maken

Re: Re: Re: gaaf als je dit kan maken

Origineel geplaatst door lo-fi

... totdat je met Actionscript (code) gaat werken.

Juist totdat je wat speciaals wil en dus actionscripting gaat doen. Is dus echt niet simpel hoor. Ik begin er niet eens aan. Als ik iets in actionscript nodig heb zijn daar ook wel weer sites voor te vinden met de juiste resources. flashkit.com bijvoorbeeld.

Eric

Dat met die actionscripts lijkt in het begin verschrikkelijk moeilijk, maar als je met een aantal simpele dingen begint krijg je snel een aantal dingen wel goed door. Het loont op zich de moeite om je er een dagje in te verdiepen.

-- HanzZ

Back