nick nova
Resonator
Is Rik een blower??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door gemmetje
Gaat nie goed komen arv, helaas, helaas....
Vanavond ben ik thuis, geen internet dus.
En om nou op het werk met 'n blow in de hand te gaan zitten........mwah, vind 't baasje vast nie leuk.....
misschien jaagt ie me dan wel weg !!

Origineel geplaatst door nick nova
Is Rik een blower??
![]()

Origineel geplaatst door gemmetje
Ik zal hard uitblazen voor je, C.
Zeg maar welke richting in !
Hou wel rekening met de harde wind die ze voorspellen ... kan je harder blazen dan de wind ... anders kom je niet ver 

Origineel geplaatst door olafmol
nee joh, tis gewoon toeval dat z'n beste vrienden T, H en C heten![]()

. Al wordt 't dan wel een beetje lastig voor de 56k-mensen... en zit de attachment-database binnen de kortste keren tjokvol.
jij versus EDP zijn altijd bij mij al een favoriet geweest als jullie 2 weer eens aan de gang gaan 
Origineel geplaatst door EDP
Ik moet toch even reageren op deze tread aangezien cyan nu helemaal de hemel ingeprezen wordt, en hem de rol van slachtoffer wordt aangemeten.
ik zelf ken cyan_circle als een meedogeloze ploert ik kan het niet anders omschrijven. hij heeft niets over voor andere en dat zal hij ook zeker laten weten. zijn manier van zich te uiten is ook beneden alle pijl. iets wat hij overigens op dit forum herhaaldelijk al heeft duidelijk gemaakt.
het onbehouwen gedrag dat hij heeft in het bijzijn van andere wordt door velen als agressief en vervelend ervaren.
al met al is cyan_circle niet de persoon die hij omschrijft te zijn.
Origineel geplaatst door matt second
thread op verozek weer geopend
EDP > smiley's zijn verplicht als je niet serieus bent
dankjewel

Origineel geplaatst door EDP
Ik moet toch even reageren op deze tread aangezien cyan nu helemaal de hemel ingeprezen wordt, en hem de rol van slachtoffer wordt aangemeten.
ik zelf ken cyan_circle als een meedogeloze ploert ik kan het niet anders omschrijven. hij heeft niets over voor andere en dat zal hij ook zeker laten weten. zijn manier van zich te uiten is ook beneden alle pijl. iets wat hij overigens op dit forum herhaaldelijk al heeft duidelijk gemaakt.
het onbehouwen gedrag dat hij heeft in het bijzijn van andere wordt door velen als agressief en vervelend ervaren.
al met al is cyan_circle niet de persoon die hij omschrijft te zijn.
:confused: