cynical_circle

Origineel geplaatst door gemmetje
Gaat nie goed komen arv, helaas, helaas....
Vanavond ben ik thuis, geen internet dus.
En om nou op het werk met 'n blow in de hand te gaan zitten........mwah, vind 't baasje vast nie leuk.....

:eureka: misschien jaagt ie me dan wel weg !!

Hihi, ik denk ook niet dat mijn collega's het leuk zullen vinden als ik hier een vette blunt ga draaien :D

Cyan wat maak je je nou druk man ..
Die mensen die naar jou Pb`en zeuren hebben een te kort aan sociaal kontakt en zien forums als bittere ernst . Of het zijn gewoon zeikerds .
Blijf lekker Cynisch en sarcastisch alsjeblieft .

Origineel geplaatst door nick nova
Is Rik een blower??

:bekdicht:

nee joh, tis gewoon toeval dat z'n beste vrienden T, H en C heten ;)

Origineel geplaatst door olafmol
nee joh, tis gewoon toeval dat z'n beste vrienden T, H en C heten ;)

LOL

Weet je? In werkelijkheid is Rik zo mak als een schaap, hoor! Een hele vriendelijke rustige jongen. En idd. zo ontzettend goed bevriend met T, H en C dat er in die jongen geen greintje aggressiviteit te vinden is. ;)

Een forum heeft nou eenmaal enkele kritische en sarcastische types nodig, want dat houdt ons scherp! Anders wordt het zo'n ingeslapen boel hier. :Z :frons:

[zeurmode]

Het is wel degelijk mogelijk om intonatie aan te geven in je berichten :D

[/zeurmode]

We vervangen onze posts gewoon allemaal door lage kwaliteit webcamvideos met bijbehorende intonatie en grimassen ;). Al wordt 't dan wel een beetje lastig voor de 56k-mensen... en zit de attachment-database binnen de kortste keren tjokvol.

Opa cyan circle heeft ook weer een mening hoor.
Voed je kleinkinderen op en hou verder je bek over dingen waar je niks van snapt, zoals synthese, goeie muziek, en drugs!

P.S. Wil je op m'n verjaardag komen? :biertje: :biertje:

Ik moet toch even reageren op deze tread aangezien cyan nu helemaal de hemel ingeprezen wordt, en hem de rol van slachtoffer wordt aangemeten.

ik zelf ken cyan_circle als een meedogeloze ploert ik kan het niet anders omschrijven. hij heeft niets over voor andere en dat zal hij ook zeker laten weten. zijn manier van zich te uiten is ook beneden alle pijl. iets wat hij overigens op dit forum herhaaldelijk al heeft duidelijk gemaakt.

het onbehouwen gedrag dat hij heeft in het bijzijn van andere wordt door velen als agressief en vervelend ervaren.

al met al is cyan_circle niet de persoon die hij omschrijft te zijn.

Origineel geplaatst door EDP
Ik moet toch even reageren op deze tread aangezien cyan nu helemaal de hemel ingeprezen wordt, en hem de rol van slachtoffer wordt aangemeten.

ik zelf ken cyan_circle als een meedogeloze ploert ik kan het niet anders omschrijven. hij heeft niets over voor andere en dat zal hij ook zeker laten weten. zijn manier van zich te uiten is ook beneden alle pijl. iets wat hij overigens op dit forum herhaaldelijk al heeft duidelijk gemaakt.

het onbehouwen gedrag dat hij heeft in het bijzijn van andere wordt door velen als agressief en vervelend ervaren.

als jullie een onderlinge ruzie hebben vechten jullie het toch gewoon uit bij de grote boom voor het schoolplein om 1600 morgenmiddag?

Ach jongens t wordt vrij persoonlijk, ik doe deze thread dicht!

thread op verozek weer geopend

EDP > smiley's zijn verplicht als je niet serieus bent

dankjewel

Origineel geplaatst door matt second
thread op verozek weer geopend

EDP > smiley's zijn verplicht als je niet serieus bent

dankjewel

i knew it! :D

Ik dacht al dat kan ie niet menen.. Ik heb Cyan al twee keer in het echt mogen meemaken (jaja, het is me daar een voorrecht) en hij is ver-schrik-ke-lijk .. aardig!
Oei, als ie maar niet over mij gaat beginnen want ik ben in het echt een enorme ploert terwijl ik op het forum reuze ardig ben.. heheherrrr

Arv

inside <-> outside

Origineel geplaatst door EDP

jeetje zeg wat een stelletje....zijn jullie zeg. deze thread gaat in wezen over sarcasme en humor in treads en dan nog begrijpen jullie dat niet(sommige dan).

enne nee ik zie zelf wel wanneer ik een smiley ergens neer zet.

nou vooruit dan maar voordeze ene keer dan:

:( :o: :D 8D :confused: =( 8) :stupid :{ :L 8> ;{ :r :P 8o *D :Z :z :W :luv: :engel: 8~ :erm: :gaap: :halleluja :smeris: :biertje: :kroon: :slotje: :walker: :maffia: :kimono: :mega: :dubbel: :yamaha: :doei:

Back