Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
of ga verdwalen in de bossen van Slovenie 
even rust aan de kop
Vloeken in de kerk voor een echte gear-head maar ik heb voorlopig wel genoeg gear.
Mijn vakantiegeld (en meer) gaat dit jaar op aan een tripje: Nashville, Blue ridge parkway, Washington DC en New York.
En ik vervoer me dan in dit:![]()

Vakantiegeld is eigenlijk een raar fenomeen. Het is je eigen geld wat de baas het hele jaar door elke maand in eigen zak houdt totdat de meimaand weer in zicht is gekomen. Dan wordt het in één keer aan je overgemaakt, maar niet eerder dan nadat de fiscus zich er duchtig aan heeft gelaafd. Vervolgens is het de bedoeling dat de loonslaaf zich twee of drie weken met het gehele huishouden verplaatst naar een ander oord dan thuis om vervolgens weer geheel ontspannen terug te keren naar de werkgever voor een nieuw jaar noeste arbeid. De realiteit is weerbarstiger. Het extra geld uit de meimaand is vaak hard nodig om het rioolrecht de onroerendzaakbelasting en de jaarrekening van de overige nutsvoorzieningen te voldoen. Uiteindelijk ben je 100% aan het een of andere overheidsorgaan kwijt. En dan moet je nog met vrouw en kroost op vakantie gaan. In je zon droom je dan van die ene felbegeerde synth die verder weg lijkt dan ooit...
Gelet op het feit dat de overheid mijn belangrijkste broodheer is biedt ik dan ook oprecht mijn excuses aan.