Vakantiegeld.

Dat is een rare vraag voor op het Synthforum..
Op vakantie natuurlijk!

Fuck gear. Ik druk het gehele jaar al genoeg op knopjes.

Drie weken met vrouw en kids op een camping vuur stoken is meer waard dan wel stuk synth dan ook :D

Kijk uit het raam en weet dat de temperatuur weer richting en over de 26 graden gaat tegen het weekend.
De bbq weer uitdagend staat te wachten.

Net een verbouwing achter de rug heb en mijn muziekhok nog niet geheel klaar is, ik ook eigenlijk best wel tevreden ben met de oververtegenwoordiging van gear (ok, misschien nog een drumbak, of 2..)

Wellicht dat ik het met vrouwlief weer eens aandurf om richting Hollandistan te gaan voor een short break :mexico: of ga verdwalen in de bossen van Slovenie :W

Ik ga denk ik mijn vrouw een welverdiende vakantie gunnen :engel: even rust aan de kop

Een vakantie met muziekinstrumenten, das mijn top vakantie! Liefst natuurlijk ergens met leuke omgeving..

Ach, het is weer zover: het jaarlijks terugkerend topic :D

Nog geen idee wat ik met die miljoenen ga doen..

Aiaia, Een week te vroeg Digimod !

Ik ga eerst zien hoeveel het is, En of er wel iets gaat komen..

Spaar het op.

Hier is het al geweest.
Begin mei. Ik probeer het elk jaar te sparen. Dit jaar is dat minder goed gelukt dan anders, maar in principe besteed ik maar 10% aan gear vh bedrag, max.
En nee, ik kocht geen gear dit keer, maar een oud(e) auto(otje)

- System-500
- Waldorf KB37 + modules
- microscoopje

Vloeken in de kerk voor een echte gear-head maar ik heb voorlopig wel genoeg gear.
Mijn vakantiegeld (en meer) gaat dit jaar op aan een tripje: Nashville, Blue ridge parkway, Washington DC en New York.

En ik vervoer me dan in dit: :D
2015_Dodge_Charger_Side_3.jpg

Vloeken in de kerk voor een echte gear-head maar ik heb voorlopig wel genoeg gear.
Mijn vakantiegeld (en meer) gaat dit jaar op aan een tripje: Nashville, Blue ridge parkway, Washington DC en New York.

En ik vervoer me dan in dit: :D

gaaf,geniet ervan!

Vakantiegeld is eigenlijk een raar fenomeen. Het is je eigen geld wat de baas het hele jaar door elke maand in eigen zak houdt totdat de meimaand weer in zicht is gekomen. Dan wordt het in één keer aan je overgemaakt, maar niet eerder dan nadat de fiscus zich er duchtig aan heeft gelaafd. Vervolgens is het de bedoeling dat de loonslaaf zich twee of drie weken met het gehele huishouden verplaatst naar een ander oord dan thuis om vervolgens weer geheel ontspannen terug te keren naar de werkgever voor een nieuw jaar noeste arbeid. De realiteit is weerbarstiger. Het extra geld uit de meimaand is vaak hard nodig om het rioolrecht de onroerendzaakbelasting en de jaarrekening van de overige nutsvoorzieningen te voldoen. Uiteindelijk ben je 100% aan het een of andere overheidsorgaan kwijt. En dan moet je nog met vrouw en kroost op vakantie gaan. In je zon droom je dan van die ene felbegeerde synth die verder weg lijkt dan ooit...
Gelet op het feit dat de overheid mijn belangrijkste broodheer is biedt ik dan ook oprecht mijn excuses aan.

Vakantiegeld? Je bedoelt mijn belasting teruggaaf over de gear die ik vorig jaar heb gekocht

Geen synths nope, dat gaat naar mensen die ik nog geld schuldig ben.

Ik krijg ook geen vakantiegeld helaas.

Als iedereen hier nu eens 5% van zijn vakantiegeld naar mij overmaakt dan gaan we straks allemaal een leuke zomer tegemoet!

Vakantiegeld is eigenlijk een raar fenomeen. Het is je eigen geld wat de baas het hele jaar door elke maand in eigen zak houdt totdat de meimaand weer in zicht is gekomen. Dan wordt het in één keer aan je overgemaakt, maar niet eerder dan nadat de fiscus zich er duchtig aan heeft gelaafd. Vervolgens is het de bedoeling dat de loonslaaf zich twee of drie weken met het gehele huishouden verplaatst naar een ander oord dan thuis om vervolgens weer geheel ontspannen terug te keren naar de werkgever voor een nieuw jaar noeste arbeid. De realiteit is weerbarstiger. Het extra geld uit de meimaand is vaak hard nodig om het rioolrecht de onroerendzaakbelasting en de jaarrekening van de overige nutsvoorzieningen te voldoen. Uiteindelijk ben je 100% aan het een of andere overheidsorgaan kwijt. En dan moet je nog met vrouw en kroost op vakantie gaan. In je zon droom je dan van die ene felbegeerde synth die verder weg lijkt dan ooit...
Gelet op het feit dat de overheid mijn belangrijkste broodheer is biedt ik dan ook oprecht mijn excuses aan.

Ben jij toevallig midas dekkers? Mooi stukje proza dit :)

Back