Vakantiegeld.

..US trip ..
En ik vervoer me dan in dit: :D [[plaatje van een vette bak]] ..

Cool! Have fun! :okdan:

M'n vrouwtje en ik laatst in Florida rondgecrossed in dit (ook aanrader):

2016DodgeChallengerSXT02.jpg

Cool! Have fun! :okdan:

M'n vrouwtje en ik laatst in Florida rondgecrossed in dit (ook aanrader):

Nice. Nu we toch bezig zijn.. Ik heb in een mustang 2010 rondgecrossed een paar jaar terug in New York State. Was niet dmv vakantiegeld overigens.. :)

2010-Ford-Mustang-GT-home_rdax_646x258.jpg

Omdat we stoer zijn! :D

Vakantiegeld is eigenlijk een raar fenomeen. Het is je eigen geld wat de baas het hele jaar door elke maand in eigen zak houdt totdat de meimaand weer in zicht is gekomen. Dan wordt het in één keer aan je overgemaakt, maar niet eerder dan nadat de fiscus zich er duchtig aan heeft gelaafd. Vervolgens is het de bedoeling dat de loonslaaf zich twee of drie weken met het gehele huishouden verplaatst naar een ander oord dan thuis om vervolgens weer geheel ontspannen terug te keren naar de werkgever voor een nieuw jaar noeste arbeid. De realiteit is weerbarstiger. Het extra geld uit de meimaand is vaak hard nodig om het rioolrecht de onroerendzaakbelasting en de jaarrekening van de overige nutsvoorzieningen te voldoen. Uiteindelijk ben je 100% aan het een of andere overheidsorgaan kwijt. En dan moet je nog met vrouw en kroost op vakantie gaan. In je zon droom je dan van die ene felbegeerde synth die verder weg lijkt dan ooit...
Gelet op het feit dat de overheid mijn belangrijkste broodheer is biedt ik dan ook oprecht mijn excuses aan.

Duidelijke taal!

Waarom rijdt half SF ineens door de states met vette bakken ?

Komt denk ook een beetje door de slimme jongens bij de verhuurbalie.. Ik had namelijk oorspronkelijk een meer simpele sedan geboekt, maar bij de balie was het "ah, maar ik heb ook nog DEZE staan, mag je ook pakken".. Nu ja dan weet je het wel he? Dat je bij het afrekenen bij terugkomst twee keer zoveel betaald heb je niet in de gaten gehad door je jet lag. :D

Ik wil nog wel een DSI Tetra als ik die voor een leuk prijsje kan vinden.

Dit is tevens een uitnodiging om mij een PB te sturen als je er eentje hebt staan ;)

het komt volgens mij eerder door domme klanten die er instinken.....

:D

Komt denk ook een beetje door de slimme jongens bij de verhuurbalie.. Ik had namelijk oorspronkelijk een meer simpele sedan geboekt, maar bij de balie was het "ah, maar ik heb ook nog DEZE staan, mag je ook pakken".. Nu ja dan weet je het wel he? Dat je bij het afrekenen bij terugkomst twee keer zoveel betaald heb je niet in de gaten gehad door je jet lag. :D

Ik heb gisteren al weer een aardig deel uitgegeven ivm de keuring van mijn auto...reparatie + onderdelen van de Juno 106 komen daar ook nog bij. En oh ja, paar weken geleden ook nog een compressor gekocht :eureka:

Gaat hard dus weer, en dan moet ik mijn vakantiegeld nog ontvangen :dubbel:

Interessante wending in dit topic.
Er gaat blijkbaar veel (vakantie)geld zitten in automobiliteit.

Interessante wending in dit topic.
Er gaat blijkbaar veel (vakantie)geld zitten in automobiliteit.

Als ik het allemaal bij elkaar zou optellen (waar ik maar niet aan begin) dan ben ik per jaar aardig wat kwijt aan mijn auto ja....het zet me de laatste tijd ook wel eens aan het denken. Maar dat is niet om te klagen hoor want het zijn tenslotte allemaal keuzes die je zelf maakt.

Eigenlijk heeft het ook niet veel met vakantiegeld te maken, want dat is een leuk extraatje natuurlijk maar dit soort kosten krijg je het hele jaar door voor je kiezen :D

Back