Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
). Ik blijf van mening dat de "horror" van tegenwoordig echt niet kan tippen aan ED 1 of bijvoorbeeld The Excorcist uit '73.
Ik krijg steeds meer een @$%^-hekel aan die TV, vooral aan die commerciele rotzenders. Ik ga dan toch maar eens een goede DVD-speler kopen in plaats van weer een synthesizer 

..
Gisteren was Terminator 2 op TV, ook zo'n knaller, maar halverwege heb ik maar weggezapt. Om de een of andere reden vonden ze het bij RTL7 blijkbaar nodig in die film te knippen en het is me een raadsel waarom ze zoiets doen. Gewoon bepaalde scenes eruit laten waardoor het geheel aan kracht inboet, wat is dat voor waanzin?Ik krijg steeds meer een @$%^-hekel aan die TV, vooral aan die commerciele rotzenders. ...
roflmfao!TV is voor het schapuhvolck... voetbal nutuulk ook...Ik heb al zo'n 10 jaar geen tv meer...
Lekker rustig in huis en je wordt niet zo apatisch.
Gisteren was Terminator 2 op TV
...ook zo'n knaller, maar halverwege heb ik maar weggezapt. Om de een of andere reden vonden ze het bij RTL7 blijkbaar nodig in die film te knippen en het is me een raadsel waarom ze zoiets doen. Gewoon bepaalde scenes eruit laten waardoor het geheel aan kracht inboet, wat is dat voor waanzin?Ik krijg steeds meer een @$%^-hekel aan die TV, vooral aan die commerciele rotzenders. Ik ga dan toch maar eens een goede DVD-speler kopen in plaats van weer een synthesizer
![]()
Ik heb al zo'n 10 jaar geen tv meer...
Lekker rustig in huis en je wordt niet zo apatisch. Daarnaast een stuk productiever.
Alleen als ik dan zo nu en dan bij iemand ben die nog wel zo'n kijklamp heeft en ik krijg de afstandbediening in m'n klauwen dan blijf ik op de meest stompzinnige shit hangen...
Vooral reclames, hahaha, wat zijn die erg geworden zeg! Ik lach me kapot om die zooi.

de beatrix?Een plaatje...
[
Check dan ook : The Butterfly Effect en Memento en The Prestige en Naked Lunch en The Island en Strange Days en Pi en The Truman show
Kun je me altijd voor wakker maken...