Geniaaaaaal ventje!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jezus wat dom zeg, wie gaat er nou leren drummen:stupid geef dat kind een mpc, alsof er over 10 jaar nog drummers nodig zijn8)

Laat Michael Jackson het maar niet horen.
Toch vind ik Aynsley Dunbar beter.

ISPdeRuiter

die heeft nog wel een lange weg te gaan, offe raakte mij buffer zo snel vol :)

Origineel geplaatst door bobaphat
Jezus wat dom zeg, wie gaat er nou leren drummen:stupid geef dat kind een mpc, alsof er over 10 jaar nog drummers nodig zijn8)

right said fred! - drummers zijn uitslovers

Waar die Amerikanen nu weer gek van worden. Laatst nog een optreden gezien met een heel strakke 10jarige drummer. Goede drummers kunnen er niet genoeg zijn vind ik.

Deze jongen heeft duidelijk talent, hopelijk word het ook in gezonde omstandigheden verder ontwikkeld ... (maar als ik die beelden zie, twijfel ik daar wel aan, eerlijk gezegd)

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Toch vind ik Aynsley Dunbar beter.

:halleluja

Afgelopen zomer nog gezien/gehoord samen met z'n Robbie. Meesters zijn het !!

superstoer. echt ongelooflijk. ik geloof wel in een toekomst voor die jongen. let maar op.

Origineel geplaatst door bobaphat

De uitspraak dat alle drummers werkeloos zouden worden heb ik ongeveer 20 jaar geleden ook al eens gehoord toen de Linndrum uitkwam:gaap:

Hihi een rappende chipmunk.

op mijn 5e trommelde ik al mee op genesis strak in de maat. op me 8e trommelde ik het complete drumduet wat hun met hun 2en doen alleen... snap niet wat er bijzonder is aan hem hij zit grotendeels uit de maat...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back