Wat is het meest waardeloze apparaat wat je ooit hebt aangeschaft?

met een draadloos bakkie koffie heb ik hetzelfde...

ik vond verder de MS-10 nou ook niet echt de meest interessante stukkies gear die ik ooit heb bezeten...

mja maar als een MS10 250 euro zou zijn weer wel toch? ;)

'N beetje draadloze muis gaat tegenwoordig makkelijk een tot twee jaar mee op een setje batterijen. Heb er hier eentje van Logitech die al over de twee jaar heen is gegaan met nog steeds de originele batterijen...

dat klinkt al veel beter dan wat hier in huis gebruikt wordt. Dan zijner weer geen batterijen te vinden, moet ik van de pc in de studio de muis maar weer pakken.

het gaat mij niet om het bedrag maar om de mogelijkheden... ik heb hem al gehad, was leuk maar nooit weer... een 20 zou misschien al iets anders zijn maar eigenlijk ook niet... tsja, sommige mensen zijn begonnen met hardware omdat er geen alternatieven waren destijds... toen het nog geen 'hardware' heette'...
de voldoening van het bezig zijn met synthese zit hem wat mij betreft niet per definitie in het hebben van strictly ende alleen harde waren...
daarmede wil ik nutuulk absoluut niet zeggen dat ik anti hardware ben maar het zegt mij niet zoveel meer...

ja, het modulaire deel is wel weer intressant,als je er 2 ofzo zou hebben of een ms-20 erbij kan je al wat meer patches maken omdat ze zo erg uitbreidbaar zijn.

het bedrag gekoppeld aan de mogelijkheden maakt toch of iets interessant is of niet?

een MS20 voor 1400 zou ik nooit kopen, maar voor 500 weer wel

het bedrag gekoppeld aan de mogelijkheden maakt toch of iets interessant is of niet?
voor een beginner of iemand die het ding nog nooit onder handen heeft gehad misschien wel leuk om eens ff te proberen maar niet als je hem al eens hebt gehad en je weet dat het weinig inhoud... en destijds kocht ik 'm ongeveer voor het bedrag dat jij nu schetst dus ik heb ook in dat opzicht weinig gemist :D

mja wat is interessant? omdat het financieel makkelijk te doen is moet je het dan maar (weer) kopen?
persoonlijk vind ik iets dat je niet per se nodig hebt al te duur is maar enfin...

Ik ben blij dat een maat van mij een yamaha "psr ookiets" heeft. Kan ik tenminste nog wat herrie terug maken als ik op bezoek ben en hij weer met zijn ballengitaren aan het spelen is. Zit nog wel enige vorm van synthese in ook hoor, maar ja, er zijn volgens mij 'tig verschillende types van...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Yamaha_products
Ik ga ze niet tellen, maar het lijken er wel een stuk of 100 verschillende ;)

een MS20 voor 1400 zou ik nooit kopen, maar voor 500 weer wel

Mja, een beetje wel ja in mijn geval dan..

Alleen zou ik voor een MS-10 €250,- ook teveel vinden.. 100-150 en dan MISSCHIEN.
('k heb 'm gehad, dus weet waar ik over praat ;) )
Hij is grappig, maar past gewoon niet echt in mijn setup.. MS-20 waarschijnlijk hetzelfde, maar die ken ik niet zo.

Mja, een beetje wel ja in mijn geval dan..

Alleen zou ik voor een MS-10 €250,- ook teveel vinden.. 100-150 en dan MISSCHIEN.
('k heb 'm gehad, dus weet waar ik over praat ;) )
Hij is grappig, maar past gewoon niet echt in mijn setup..
dan koop je hem dus slechts omdat 'ie cheap is... past 'ie dan wel ineens weer in je setup? :?
MS-20 waarschijnlijk hetzelfde, maar die ken ik niet zo.
en ga je waarschijnlijk ook niet echt kennen gezien de huidige belachelijke prijzen...
tenzij je hem kan uitproberen bij iemand maar of je het ding in een paar uurtjes door zult hebben qua alle mogelijkheden is dan nog maar de vraag nutuulk :D

Maar Zoom, dat heeft toch nog nooit een goed apparaat gemaakt? echt alles wat ik daarvan ken klinkt ronduit kut..

hahaha, klink dat je ervaring mee hebt gehad, was het dan echt zo erg ?
Die indruk heerst ook bij een hoop gitaristen; niettemin hebben ze een paar juweeltjes op hun naam (ook super-degelijke metalen behuizingen, ipv de plastice meuk die ze zo vaak maakten):

Zoom Driver 5000 - Meest brute beuk-distortion (denk Pantera/Iced Earth met meer gain en vetheid). Een Boss Metalzone is er een dun wespennest bij.

p1_uhlustsde_so.jpg

Zoom PD-01 Power Driver.
Ook wel de "Poor man's Klon" genoemd. Zeer mooie lichte, natuurlijke overdrive/boost. Echt true bypass, en destijds had je ze voor zo'n 60-75 euro. (Klon kost 300).

pd01.jpg

1 van die zoom drummachines was wel nice. lekkere sounds

yamaha cs5 vond ik toch ook wel redelijk niet waardeloos maar gewoon niet boeiend :
1 oscillator
dun filter
zeer beperkt
en toch leidt ook deze ook het vintage syndroom

??? daar snap ik niks van..heerlijk apparaat..

Het meest waardeloze apparaat wat ik heb gekocht is een solton artist2000 :D geen idee wat me bezielde, maar het ligt al jaren in de hoek en heb er nooit een toon uitgekregen, en nooit de moeite genomen om uit te zoeken wat het doet haha :o:

oh ja quasimidi quasar, lang geleden maar brrrrr zo'n crap

Back