Wat is het meest waardeloze apparaat wat je ooit hebt aangeschaft?

Ja blijkbaar :), ik vond hem ECHT kudt. ook omdat ik inderdaad wel iets meer verwachtte...
vooral die ring modulator vond ik echt om te janken.

Misschien dat ik hem nu wel als smeerlel zou kunnen gebruiken, maar destijds kon ik er echt niets mee....dacht dattie kapot was, toen een vriend van me zei dat dat zo hoorde :) :)

Toch nog even props voor de Zoom 1201, wat was er slecht aan die ring modulator...zo klinkt een ring modulator toch......superduistere bliepbak...ik bedoel hoeveel koste dat ding 80 euro ofzo en zoveel rare exotische effecten! Die vocoder die erin zat was ook supergaaf heel verdampend iel spook achtig. Enige probleem waren die outputs die snel kapot gingen volgens mij nog 3 van gehad in de loop van de jaren.

Ben aan m'n 2e Zoom 9010 begonnen 2 jaar terug.. de oude was 'n beetje raar geworden na 'n ESD sessie :D

Ik ben blij dat een maat van mij een yamaha "psr ookiets" heeft. Kan ik tenminste nog wat herrie terug maken als ik op bezoek ben en hij weer met zijn ballengitaren aan het spelen is. Zit nog wel enige vorm van synthese in ook hoor, maar ja, er zijn volgens mij 'tig verschillende types van...

Met die vijf schuifjes? Ja die heb ik ook nog ergens liggen. Gaat goed over zijn nek als je een bepaalde combi gebruikt, soort ultragore d&b bassline

Met die vijf schuifjes? Ja die heb ik ook nog ergens liggen. Gaat goed over zijn nek als je een bepaalde combi gebruikt, soort ultragore d&b bassline

is dat de PSR36 toevallig??
jeugdsentiment :)

Heeft niet veel met muziek te maken, maar maakt wel geluid.
Een electrische tandenborstel, kon er maar niet aan wennen, wat een irritant tril ding is dat zeg....
:)

Heeft niet veel met muziek te maken, maar maakt wel geluid.
Een electrische tandenborstel, kon er maar niet aan wennen, wat een irritant tril ding is dat zeg....
:)

Als je de tanden aan het poetsen bent met je elektrische tandenborstel moet je eens naar een digitale klok kijken. Dat trillen kan toch niet goed zijn? Maar goed ik kan niet meer zonder. Sinds ik mijn tanden met die tandenborstel poets heb ik geen gaatjes meer :okdan:

Mijn meest waardeloze aankoop moet wel de Korg PSS-60 zijn geweest.
Dat is een begeleidingsautomaat met fm-klankjes en pcm drums.
Leek me toen wel handig. Maar de software ervan is zó slecht geschreven, dat er totaal niet met het apparaat te werken valt. Akkoorden ingeven is bijna niet te doen en je kunt tijdens het spelen de tempo niet veranderen. En dan de talloze bugs... Echt een bèta-versie 0.01.

De Roland CP-40 pitch-to-midi-convertor leek me ooit ook een prachtig stuk gereedschap. Wie wil nou niet een melodie kunnen inzingen, ipv. inspelen op de computer? Helaas is het vrijwel onmogelijk om er een bruikbare partij mee op te nemen. De noten gaan alle kanten op, behalve de juiste.

is dat de PSR36 toevallig??
jeugdsentiment :)

circuitbenden en je hebt een superleuk geluiden machientje

akai mp1000 gelijk een hardisk erin gezet.

Wat een hopeloos achterhaald apperaat is dat.

Ook OS XL erop maar nog steeds hopenloos.

Binnen een paar maanden voor weining weer door verkocht.

was echt een kat in een zak.

een amdek percusion synth,boss handclapper en realistic reverb zijn de meest prutdozen die ik gehad heb en nooit heb kunnen gebruiken eigenlijk

als ik hem al niet eens genoemd heb, de MC303, man wat een baggerding.
gemaakt om er met de trekker overheen te rijden....:D
vooral de latency van de knopjes... wat een k-lere ding om realtime stand alone iets mee in te kloppen... t'was ook maar gewoon een opgepompte soundcanvas...
hehe 303/808/909 in 1? de lul van het paard van de melkboer... eg nie! :D

als ik hem al niet eens genoemd heb, de MC303, man wat een baggerding.
gemaakt om er met de trekker overheen te rijden....:D

:koffie:

Mijn trekker weigerde voor het eerst in 30+ jaar dienst toen -ie ervoor stond. :biertje:?

Back