Cheetah MS800.....hele vreemde wavetable synth die niet te ediiten was, wellicht zaten er wel mooie geluiden in maar die kan ik me niet meer herrinneren.
Het aller crapste apparaat wat ik in mijn bezit heb is wel de MILES XH 322B (uit China volgens mij).
check:
de zwarte toetsen spelen gewoon dezelfde noot als de eerst volgende witte toets!!! (er zitten dus wel zwarte toetsen op die je in kan drukken maar die geven dus hetzelfde geluid als de witte...ergo het ding heeft alleen witte toetsen....)
doch: er zit een knop op die het geluid 1 noot naar boven schuift, die knop heet Tone select(!!!!) je verwacht dus dat je hier verschillende presets kan kiezen maar het maakt de toon 1 noot hoger waardoor je dan soort van alleen weer zwarte toetsen op de witte hebt.
Het ding claimt een sequencer te hebben met knoppen als Play & Store en "Clear"...maar dat is puur placebo.
De sectie "EIGHT MUSIC SELEC TED" is ook een waar mysterie,, 8 knopjes getiteld A tmt H....en een grote clear knop eronder.
Verder is het geluid zo verschikkelijk kut...een soort nasale knetterende toon ontspekt van enige modulatie of karakter.
En dan nog monofoon ook.
Geloof me, een MC303 is een droom van een workstation vergeleken bij dit apparaat.