Wat is het meest waardeloze apparaat wat je ooit hebt aangeschaft?

The ELS VST VOCODER

Eiosis.Els.Vocoder.VST.v1.6.0-peace-out.jpg

Man man wat een geheugen vretende plugin flopware :(
mijn MAC liept vast (Kan bijna nooit) dit was nog notabene een vervloekte demo ook,
ik weet niet als dat ding ooit gewerkt heeft bij iemand, bij mij komt het de studio niet in, ik blijf gewoon bij mijn hardware vocoder. :dj:

Heb ik ook gehad, was inderdaad niet indrukwekkend, maar kan 't niet 't meest waardeloze noemen wat ik ooit gehad heb.
Vooral de percussiegeluiden vond ik wel redelijk bruikbaar.
Piano's en basgeluiden daarentegen... :r

Nee, ik zou toch zeggen dat de Akai XE8 drummodule waardelozer is.
Handig hoor, zoveel outputs, maar de geluiden zijn absoluut onbruikbaar.

Volgens mij is die van mij ooit van GrooveRon geweest, trouwens.
Kan dat, Ron?

kheb begrepen dat er drums van de s950line op 16 bit in zijn gebruik
niet lkkr ??

wilde der altyd wels eentje proberen met kaarten erby

Shit! Dat is inderdaad ook een goede aplicatie zeg!

Had ik trouwens de TC electronic M300 al genoemd als meest waardeloze apparaat?

isdat egt zo hmmmmmhebm net aanekocht met patch bay try out zoiets .....
d8 een lkkr los flangje/ phasertje

dx9 voor mj waardeloos
kreeg er geen sound uit / programeren hoo maar praat nu 12 jaar/ wat zegk byna 20jaar terug

Ik zag het al vaker voorbij komen, maar ook voor mij de MC505...wat een trage kut apparaat zeg

nee da'S ENGELS... HET IAS KUT APAARASAN..D.FGDFGDFG HAHAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAG

MC-303 IS KUTTER,,,, KUT XAPS.... r=omd off... qua modus...

Je haalt de woorden uit m'n mond hehe :dubbel:

isdat egt zo hmmmmmhebm net aanekocht met patch bay try out zoiets .....
d8 een lkkr los flangje/ phasertje

Ik vind die m300 echt het geluid van een koekblik hebben. idd een van de meest waardeloze dingen die ik in mijn setup heb gehad. Vond de Virtualizer van Behringer stiekem nog spannender of de Zoom 1201 :bekdicht:

foto_koekblik.jpg

Maar Ron je had toch al een kat? of wilde je er graag 1 in een zak kopen :P

Cheetah MK5 master keyboard :kont:. Zo slecht maken ze ze niet meer. Ik heb 'm trouwens nog ergens liggen, maar dat ding raak je niet kwijt al doe je er geld bij.

HAHAHA

Nee dat bedrijfje bestaat niet meer, ja had nog een drumcomputer en een Sampler
maar ik had nooit recentie daarvan gehoord

HAHAHA

Nee dat bedrijfje bestaat niet meer, ja had nog een drumcomputer en een Sampler
maar ik had nooit recentie daarvan gehoord

Maar ja, ze hadden ook de MS-6 en dat was volgens mij wel een tof ding, en soort van Matrix-1000 in schaapskleren. Waarschijnlijk het enige fatsoellijke product wat ze ooit hebben gehad.

zoals RSB ook al vond; de zoom 1201.
je ken nog beter in een stalen prullenbak gillen om zodoende een galmpje te creeerten...

zoals RSB ook al vond; de zoom 1201.
je ken nog beter in een stalen prullenbak gillen om zodoende een galmpje te creeerten...

Ben je gek? Weet je hoe 'n briljant apparaat dat is!!!???
Je moet natuurlijk geen lexicon realistische super mooie galmen verwachten, maar het was juist een enorm fijne hands-on rag bak met een totaal eigen gaar karakter die vele malen goed inzetbaar is!

Beetje vies maar toch wel lekker! 8~

Hij zit nog steeds wel ergens in mijn mixen.

ik heb een mc505 en mc303 en vind de 303 toch echt wel beter en mooier klinken.. hij slaat alleen soms op hol, wat dan wel weer grappige geluiden geeft haha.. tsja het is geen synth nee, maar opzich wel een leuk compact ding om mee te spelen, zelfs live.
en de mc505 was zo'n beetje mijn starters ding dus niet nutteloos, maar kan het nu idd niet meer gebruiken nee..

Maar Zoom, dat heeft toch nog nooit een goed apparaat gemaakt? echt alles wat ik daarvan ken klinkt ronduit kut..

Maar Zoom, dat heeft toch nog nooit een goed apparaat gemaakt? echt alles wat ik daarvan ken klinkt ronduit kut..

hahaha, klink dat je ervaring mee hebt gehad, was het dan echt zo erg ?

naja een keer zo'n mixertje van gekregen en een pedaaltje,.. maar het klinkt nergens naar... heel kaal digitaal, en dan niet op de mooie manier

hahaha, klink dat je ervaring mee hebt gehad, was het dan echt zo erg ?

Ik heb 2 9010's. Klinken beiden goed!

Ben je gek? Weet je hoe 'n briljant apparaat dat is!!!???
Je moet natuurlijk geen lexicon realistische super mooie galmen verwachten, maar het was juist een enorm fijne hands-on rag bak met een totaal eigen gaar karakter die vele malen goed inzetbaar is!

Beetje vies maar toch wel lekker! 8~

Hij zit nog steeds wel ergens in mijn mixen.

Ja blijkbaar :), ik vond hem ECHT kudt. ook omdat ik inderdaad wel iets meer verwachtte...
vooral die ring modulator vond ik echt om te janken.

Misschien dat ik hem nu wel als smeerlel zou kunnen gebruiken, maar destijds kon ik er echt niets mee....dacht dattie kapot was, toen een vriend van me zei dat dat zo hoorde :) :)

Back