Hanz
Anonieme Analogist
Origineel geplaatst door 6 trak
je mag ook wel eerlijk zeggen dat je gewoon te lui bent om ff de puntjes op te tellen...
maar hoeft niet per se hoor...
Nog sterker, door mensen als jij vergaat me alle lust daartoe...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
je mag ook wel eerlijk zeggen dat je gewoon te lui bent om ff de puntjes op te tellen...
maar hoeft niet per se hoor...

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Alle punten staan in deze thread vermeld, je kan als je zo graag de punten wilt weten alles optellen, waarom zou er constant een update moeten komen.
En dat een nummer beter zou zijn als die in een top 3 komt, nope. Respect voor iedere inzender, zoals ik al vaker gepost heb. Ik vind alle tracks super.
van die regelmaat is dus niet veel van gekomen... that's all...Origineel geplaatst door Hanz
-> Bepaling van de winnaar
We zijn van plan met enige regelmaat een tussenstandje te publiceren.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik vind alle tracks super.

Origineel geplaatst door trash
en laat anderen niet voor je opdraven.

Origineel geplaatst door omiel
Mijn 3 punten gaan naar Trash - May the funk
Omdat ik geen tijd en zin heb om alle tracks gaan te luisteren mogen mijn 2 en 1 punt naar de eerste en tweede track die nog geen enkele punt heeft. Beetje een "sympathy vote" zullen we maar zeggen.

Origineel geplaatst door OnAcid
Als je niet alle tracks heb geluisterd, weet je toch ook niet dat deze track de beste is? :confused:

Origineel geplaatst door omiel
Dat maakt toch niet uit. In een democratie mag je stemmen op wie je wil.![]()

Origineel geplaatst door Unic
zoals als genoemd. op 1 nummer een stem uitbrengen wordt toch niet mee geteld![]()
Origineel geplaatst door hermax
Als je niet eens de moeite doet om alle tracks te beluisteren
moeten wij ook geen moeite doen om jouw posts goed te lezen.

Dat zei je dus zelf. Waarop ik antwoord dat wij jouw posts NIET goed moeten lezen als jij de moeite niet doet om alle tracks te beluisteren.Origineel geplaatst door omiel
Ja maar jongens, lees nou eens goed.
flauw. echt.Origineel geplaatst door omiel
Maar ach, zalig zijn de simpelen der geest

|
Bericht door een moderator:
|
|
|