OK, consequentheid vind jij zeker geen vreselijk belangrijke eigenschap?Origineel geplaatst door j0ris
Wat vind jij dan van mensen die wel koeien maar geen honden en katten eten?
Origineel geplaatst door fjoesz
smaakvol

Die garantie kan ik niet geven, wat dat betreft kan je misschien beter vlees op je brood doenOrigineel geplaatst door C738
Voor de rest geen problemen met vegetariers, tenzij ze me de kaas van het brood eten![]()

Nee, ik bedoel jou. M'n punt is: iemand kiest er voor om geen koeien, varkens, honden en katten te eten, maar wel vis. Jij kiest er voor om geen honden en katten te eten, maar wel koeien, varkens etc. Wat is het verschil?Origineel geplaatst door C738
Chinezen bedoel je? Daar heb ik geen problemen mee. Die noemen zichzelf geen vegetariers. Ze mogen zichzelf wel carnivoren of omnivoren noemen, dat laatste alleen als ze ook groenten eten natuurlijk.-C-
Ik zag net als Arv inderdaad de link tussen patsers en vegetariers niet echt. Dus wel handig eigenlijk dat jullie daar mee kwamen, het is me nu duidelijk dat sommige mensen denken dat ik geen vlees eet puur en alleen om me superieur te voelen.Origineel geplaatst door fuse
En zo denk jij volgens mij dus ook over mensen die op het materieel vlak aan het patsen zijn. Je veroordeeldt ze zonder ze echt goed te kennen.
Maar afgezien van of je het er mee eens bent of niet, je kan een hoop redenen noemen om vegetarier te zijn. Gezondheid, mileu, schrijnende toestanden in de bioindustrie etc. Wat voor verheffende redenen zie ik over het hoofd om materieel te patsen?