Hoe warm is het nu in uw studio.

Hoe warm is het nu in uw studio.

• 10 graden, ik koel met ijsblokjes.

Stemmen: 3 3,8%
  • 25-30 graden

Stemmen: 36 46,2%
  • > 30 graden.

Stemmen: 33 42,3%
  • Ik heb airco en stel de temperatuur naar believen in.

Stemmen: 6 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    78
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hm.. de lay-out is wel aardig vern*ukt..
maar goed.. 'k kan me niet herinneren ooit deze temperaturen meegemaakt te hebben..

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
'k zat net te denken.. in Australie zijn de seizoenen omgekeerd.. als ze nou een gat boren door de aarde kan de warmte van dat continent naar de winter hier stromen.. en omgekeerd. Oplossing.. geen airco en verwarming meer nodig.:geslaagd:

ja dan vergeet je de hete kern van de aarde nog :D

Re: mijn studio is in een bunker..

Re: mijn studio is in een bunker..

Origineel geplaatst door RednoiZ
dus constante temperatuur van zo'n 18 graden,lekker hoor..:okdan:
Is het daar nu nog steeds 18 graden?:{

Het is hier fokking warm op zolder mensen. Ik ga wel weer buiten spelen vandaag.

Ja precies... ik denk dat het maar weer eens tijd is voor 'n meeting met bier voor veulste weinig geld :D

Goed plan, lekker op een strand ofzo...

Weet het goed gemaakt.. 'n meeting, met daarna 'n avond vullend programma tot 'n uurtje of 6. Daarna kenne we nog wel ergens aan 'n soort van strand gaan hangen.

Ik heb de studio in een slaapkamer (niet op zolder) aan de schaduwkant van het huis. Dus als ik er net in kom is het heerlijk koel. 18 graden misschien. Maar als dan de apparatuur aangaat en ik zit er twee uurtjes, is het niet meer uit te houden (ca 26-28 graden) en moet je verplicht pauze nemen en laten doortochten.
Het hangt er dus vooral vanaf hoe lang ik er in zit. Tot 2 uren achter elkaar is goed te doen.

Lekker koel in de studio, met dank aan muur en dak-isolatie.

En ook omdat de pc en randapparatuur lekker UIT staan. Wie gaat er nou met dit mooie weer in de studio zitten?
Ik prefereer toch écht het terras en de buitenlucht t.o.v. mijn stoffige synths.

:geslaagd:Tip,

Laat ouwe spullen van voor 1983 uitstaan op warme dagen.

Koop een airco

Blijf uit de felle zon, krijg je kanker van, veiliger ben je in de studio :mega:

:geslaagd:Tip

Drink veel op warme dagen, nodig wat vrienden uit om te helpen bij deze :baco::biertje::biertje::baco::mega:

....is het niet meer uit te houden (ca 26-28 graden)....+- 18 graden , hangt van de stand van de airco af
verschil moet er weten: hier staat de airco op ~27 (tenminste als mijn vrouw thuis is, ik zelf gebruik geen airco)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back