Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat groen vind ik er niet uitzien. De rest is wennen denk ik.

Verder staat er bij je avatar nu: "Locatie" ipv "Ik woon in", dat laatste vond ik leuker. Ook de traceer optie van verzonden PM is weg (of ik kan hem niet meer vinden).

Ook moet een bericht nu minimaal 10 tekens lang zijn. Dus geen: "welkom" meer voor nieuwe leden? Ik mis ook de datum van een post (nu staat er hoe lang het geleden is).

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Welk groen? ;)

die nieuwe layout vind ik totaal geen karakter hebben...
het ziet er nu een beetje huis-tuin-&-keuken-forum uit

Verder staat er bij je avatar nu: "Locatie" ipv "Ik woon in", dat laatste vond ik leuker.

Pompiedom..

Ook maar een duit in het zakje... het is niet mijn ding meer dit forum, te veel scrollen, te wit, te onoverzichtelijk.

Ik moet er zeker aan wennen.
Me eerste indruk is dat ik het erg onoverzichtelijk vind.
Voor al bij recente berichten op de main page.
Bij de oude zag je ze onder elkaar en nu zit er een regel tussen.
Maar goed...
Ik heb de starter en de datum van het eerste bericht weggehaald en het forum erbij gezet. Nu zijn het 2 regels ipv drie. Het begint er wat meer op te lijken.

Ik mis ook de datum van een post (nu staat er hoe lang het geleden is).
+1!

verder vind ik het snel een reactie plaatsen wat verwarrend... liever een degelijke volledige reply pagina die altijd gebruikt wordt :)

Had wel verwacht dat er een nieuwe look zou aankomen na de 'downtime' van gisteren. Vond de oude look toch wel een beetje achterhaald. Ben wel aangenaam verrast dat alle inhoud volledig terug beschikbaar is, dat is op sommige forums wel eens anders.

Verder is de look idd wat standaardjes, wat meer kleur kan het allemaal wat persoonlijker maken, maar beter zwart op wit dan de kleuren die andere forums soms aanbieden (kvr anyone?).

Ben al blij dat de titels nu blauw zijn, dat groene was toch echt wel van het goede teveel (ableton?).

Dank aan de mensen die hier zoveel tijd in gestopt hebben. Goed om te zien dat er gewerkt wordt aan een nog beter forum. Grafisch gezien is het inderdaad een stuk leger dan eerst, wennen (zoals bij iedere verandering), maar dat heeft ook wel weer zn charme. Echter de kleuren (en inderdaad, met name het wit) die mogen nog wel een beetje bijgesteld worden.

Verder merk ik hier (ondanks de 1400x1050 pixels) dat ik toch wel redelijk wat extra moet scrollen, en dat ook op sommige pagina's horizontaal (zoals bij de 'post reply'-pagina), terwijl er op die pagina eigenlijk geen dingen staan die echt breder zijn dan het de 1400 pixels die er zijn (soms geven grote plaatjes dit probleem).

Maar ondanks dat, echt top dat er aan de technische kant van het forum gewerkt wordt/is :mega:

Eerlijk gezegd schrok ik ook wel een beetje van de nieuwe "look" ;{

Maar het belangrijkste is, dat het SF blijft bestaan en ik ga er inderdaad van uit dat er nog wel een aantal verbeteringen zullen volgen. Verder is het gewoon een kwestie van wennen en zullen de meesten over een maand niet beter meer weten.

Ook van mij veel respect voor al het werk dat hierin is gaan zitten :halleluja Hopelijk kunnen we het snel weer over synths gaan hebben!

ik mis ook "laatste discussies", m'n favoriet, graag implementeren:kimono:

Ik vind het vooral erg jammer dat de alt-text "Bwhaaaaaaaaa" niet meer verschijnt bij een mouse-over van een avatar!

Volgens mij is het al honderd keer gezegd:

- achtergrond is veel te fel
- de tekstbreedte is veel te breed en dus zeer vermoeiend te lezen
- overzicht "laatste berichten" is zeer onoverzichtelijk

Heeft niets met "wennen aan de nieuwe situatie" te maken trouwens.

Als het idd zo spammers deleten was etc...pfff.. reden genoeg om dan een oplossing te zoeken... Met de tijd wat bijschaven en de sfeer komt terug als vroeger! ;)

Ik denk dat er veel zijn die gewoon de oppervlakte van vroeger missen, toen kon je veel laatste topic overzien in èèn oogopslag op de frontpagina. Het ziet er eerder 400x600 uit en ervoor 1024X... Dan nog een zachte achtergrondkleur zoals ervoor en je hebt een geupdate imago DSF!

Het komt goed!

Ik heb het nu een dag "meegemaakt" maar kan nog niet zeggen dat ik het een verbetering vind, misschien komt het nog ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back