RTFM mag niet meer?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
H.D.O.L.E.E.D.G.A,D.I.T.N.Z.M?(Hey DruilOor Lees Eerst Eens De GebruiksAanwijzing, Dat Is Toch Niet Zo Moeilijk?) Of:
H.J.G.G.A? (Heb Je Geen GebruiksAanwijzing?)

Hmm.. eigenlijk maakt 't ook niet uit, wel?

Als je nu rtfm typt weet inmiddels iedereen (die niet nieuw is) wat er bedoeld wordt. En de nieuwelingen hebben evenveel aan 't antwoord als het voormalige r.t f.m. ;)

kan haast niet anders of het is een soort vreemde humor van een mod want als het sneaky ende belerend bedoeld was naar de oude garde toe om zodoende fatsoenlijk te moeten reageren naar nieuwe leden toe schiet het zijn/haar doel wel humongous voorbij nutuulk :D

Laatst gewijzigd:
Psies mijn punt ook,.. vreemde humor,.. belerend,.. minstens zo belerend als "er teej ef em"

Dus,.. nu moet je t gewoon uitspellen als je het wilt zeggen,..
"Zeg nieuw synthjongetje,.. we weten allemaal dat domme vragen niet bestaan,.. dus rtfm,..maar,.. voordat je dus een niet-domme vraag gaat stellen,. moet je voortaan eerst ff de handleiding doorlezen!!!
Klinkt minsens zo onaardig en belerend maar duurt wel een stuk langer.

Maar,.. aan de andere kant,..
Er is dus een mod die vanuit de goedheid van zijn hart heeft besloten dat het onaardige gedoe jegens de nieuwe noepgarde maar eens een positieve swing moet krijgen en dat de boosdoeners hiervoor als les in nederigheid een ludieke tik op de vingers moeten krijgen! Heel bewonderenswaardig,. dit wijst op een grote maatschappelijke betrokkenheid en rechtvaardigheidsgevoel.

En natuurlijk een flinke dosis nerdmanschap,.. want welke gezonde jonge kerel gaat nou zoiets zitten proggen terwijl de chicks half naakt en dronken op t strand liggen???

Ja,.. ik kom net van t strand en heb t zelf gezien!!!

En natuurlijk een flinke dosis nerdmanschap,.. want welke gezonde jonge kerel gaat nou zoiets zitten proggen terwijl de chicks half naakt en dronken op t strand liggen???Ja,.. ik kom net van t strand en heb t zelf gezien!!!
Ware het niet dat N.E.R.D.S. op het moment ín zijn dus zitten de lekkerste chickies misschien wel bij hem thuis...

Het is natuurlijk ook mogelijk dat het vervriendelijken van bepaalde teksten gewoon een feature is die per ongeluk is aangezet tijdens de laatste serverconfiguratie ronde en dat 'wat een goede vraag!' de standaard vertaling is afkomstig uit ene language pack en dat de daarvoor verantwoordelijke met een halfnaakte chick die hij pas ontmoet heeft op het strand een weekje er even tussen uit is en wij hier de nerds zijn die zich druk zitten te maken. 8)

Het is natuurlijk ook mogelijk dat het vervriendelijken van bepaalde teksten gewoon een feature is die per ongeluk is aangezet tijdens de laatste serverconfiguratie ronde en dat 'wat een goede vraag!' de standaard vertaling is afkomstig uit ene language pack en dat de daarvoor verantwoordelijke met een halfnaakte chick die hij pas ontmoet heeft op het strand een weekje er even tussen uit is en wij hier de nerds zijn die zich druk zitten te maken. 8)

Ten eerste: nietes!

Ten tweede: hoe weet jij dat?!

Anyhow, het weekend komt er weer aan en dan neemt de club beheerders alle posts van de afgelopen dagen door en gaan we weer sleutelen :)

Ten eerste: nietes!

Ten tweede: hoe weet jij dat?!

Anyhow, het weekend komt er weer aan en dan neemt de club beheerders alle posts van de afgelopen dagen door en gaan we weer sleutelen :)

Zie je nou,.. ik zeg toch,.. nerds,. niks strand,.. niks halfblote chicks,..
Een weekendje sleutelen,..,.. gheheh :biertje:

niks halfblote chicks

attachment.php

even the cock won't erect itself 4 halfblote chicks...

Attachments

• large_500936.jpg
    large_500936.jpg
    60,4 KB · Bekeken: 134
Even een uitleg vanuit de bezemkast:

Afgelopen najaar werd er vrij veel onvriendelijk ge 'RTFM'd door bepaalde gebruikers. Op een gegeven moment heb ik namens het beheerteam de letters RTFM automatisch laten vertalen naar "Wat een goede vraag!". Dit is al sinds december actief.

Wat 8 maanden geleden begonnen is als een geintje, is door sommige leden aangegrepen om de discussie te starten over censuur en andere onfrisse praktijken. Om een misverstand uit de weg te helpen: het ging en gaat hier om een vrij onschuldig bedoelde grap van de technische beheerders, censuur is nooit de beweegreden geweest om dit te doen. Er zijn geen andere woorden die gefilterd worden door het forum, dat zijn we ook niet van plan.

Aangezien het geintje inmiddels wel voorbij is (bedankt voor het lachen!) heb ik deze automatische vervanging van het woord RTFM bij dezen uitgeschakeld.

Voel je de behoefte om te reageren in deze discussie: vriendelijk verzoek het netjes en on-topic te houden.

op een schaal van 1 tot 100?

censuur, is dat niet wat sterk uitgedrukt? als je het voluit zou schrijven of met andere woorden kon je je punt nog steeds maken niet?

Van mij mag het wel weer terug eigenlijk...

Wel, de feature is inmiddels uitgeschakeld en ik toch zie je nog spontane replies met "Wat is dat nou weer voor een fantastische vraag" en dus heeft de hele zaak zijn doel niet gemist !
Goed gedaan modders!

Heerlijk dat je de intonatie die vereist is voor het correct overkomen van een sarcastische opmerking, niet kan meeposten op een forum. Dus nu denken die beginnertjes allemaal dat ze goed bezig zijn, en wat mij betreft hoort het ook zo.
Wie een zogenaamde n00b is vandaag, leert je morgen misschien iets bij ;)

Aangezien het geintje inmiddels wel voorbij is (bedankt voor het lachen!) heb ik deze automatische vervanging van het woord RTFM bij dezen uitgeschakeld.

Voel je de behoefte om te reageren in deze discussie: vriendelijk verzoek het netjes en on-topic te houden.

rtfm ,.. hmm,. damn,..t werkt niet meer,.. jammer hoor!!
Deze hele discussie was net zo'n lekker groot geouwehoer.

Misschien kan de trackpolitie er ff een kutnummertje mee maken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back