Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ware het niet dat N.E.R.D.S. op het moment ín zijn dus zitten de lekkerste chickies misschien wel bij hem thuis...En natuurlijk een flinke dosis nerdmanschap,.. want welke gezonde jonge kerel gaat nou zoiets zitten proggen terwijl de chicks half naakt en dronken op t strand liggen???Ja,.. ik kom net van t strand en heb t zelf gezien!!!

Het is natuurlijk ook mogelijk dat het vervriendelijken van bepaalde teksten gewoon een feature is die per ongeluk is aangezet tijdens de laatste serverconfiguratie ronde en dat 'wat een goede vraag!' de standaard vertaling is afkomstig uit ene language pack en dat de daarvoor verantwoordelijke met een halfnaakte chick die hij pas ontmoet heeft op het strand een weekje er even tussen uit is en wij hier de nerds zijn die zich druk zitten te maken.![]()

Ten eerste: nietes!
Ten tweede: hoe weet jij dat?!
Anyhow, het weekend komt er weer aan en dan neemt de club beheerders alle posts van de afgelopen dagen door en gaan we weer sleutelen![]()

niks halfblote chicks
Je snapt t niet,. natuurlijk vind ik mezelf belangrijk,..

Dat dacht ik al,.. maar ik denk,.. zo belangrijk ben ik ook weer niet,.

Aangezien het geintje inmiddels wel voorbij is (bedankt voor het lachen!) heb ik deze automatische vervanging van het woord RTFM bij dezen uitgeschakeld.
Voel je de behoefte om te reageren in deze discussie: vriendelijk verzoek het netjes en on-topic te houden.