DenDer is vanaf heden Matana Teknik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Het zal de meeste niet ontgaan zijn dat ik weer actief ben op het forum....het was voor mij een jaar met vele ups en downs, sommige weken goed andere zeer slecht.
Momenteel heb ik wat meer stabiliteit in mijn leven en ik ben de misverstanden en miscommunicatie (van mijn kant vnl) van t afgelopen jaar uit de wereld aan het helpen.
Voelt voor me karma iig een stuk beter. :)
Dus opdrachten die hier al een tijd liggen gaan nu stuk voor stuk weer de deur uit.......

Maar ik ga nu ipv onder DenDer verder als Matana Teknik.

Dit is de naam van mijn bedrijfje waaronder ik mijn reparaties, modificaties en custom build gear ga uitvoeren. Vanaf volgende maand heb ik eindelijk een bedrijfsruimte en zit ik niet de hele dag tussen allerlei geopende synths, drumcomputers etc. Dit creert voor mij in me dagelijks leven veel rust. Tevens zal ik in deze bedrijfsruimte me studio vestigen die mettertijd ook beschikbaar is voor mastering en/of verhuur. Ik heb een behoorlijke lijst van fijne apparatuur die ik graag zou willen delen met een ieder die hier gebruik van zou willen maken.
Het feit dat ik nu als bedrijf sta geregistreerd zal voor mij en voor mijn klanten veel duidelijkheid verschaffen mbt levering van diensten en rechten etc. Fijn voor mij, fijn voor jou. :kroon:

Dat is voorlopige even waar ik foto's upload van mijn werk en mensen up to date hou over hun gear. Maar ook links naar gear die te koop staat op bv MP.
Ik zie de toekomst iig weer wat zonniger in en ik hoop dat ik vel;e mensen blij kan gaan maken met mijn diensten.

Love en respect, Dennis Matana

Last edited by a moderator:
Hartelijk welkom terug Dennis.

Als het goed is wordt het contract binnen nu en 2 weken afgesloten. Ik zal het adres dan in deze thread neer plempen....is iig in industriegebied de Baanstee in Purmerend dus knallen is mogelijk tot in de kleine uurtjes ;)

:okdan:
Goed te horen man, en veel succes met je bedrijf en "nieuwe start"

(ps; heb je bericht gelezen en beantwoord, gevalltje eind goed, al goed lijkt me;))

@raph;

ik snap je reactie heel goed, maar ietwat terughoudendheid is misschien op zijn plaats, jij, en wij weten niet wat de oorzaak is en waarom het gelopen is zoals het gelopen is, en of dat al dan niet bewust is gebeurt. (ik weet ook verder niet waar het in jouw geval over gaat)

Ik waardeer dat Dennis uiteindelijk op dit punt terecht is gekomen en schuld bekend en wil ook graag geloven dathij een frisse nieuwe start wil maken, geef hem daarom het voordeel van mijn twijfel en wens hem alle succes.

Bericht door een moderator:
Nogmaals... PB is iets gepaster. Ik ben het geruzie op het forum best wel beu. Jullie zijn allemaal volwassen toch?

Ik heb niks aan oude wonden en negatief gelul.....the future is bright and ahead.....8o

howdy

hij is lid geworden van een sekte ( naast het synthforum natuurlijk ...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back