DenDer is vanaf heden Matana Teknik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
huh? Een reparateur die een geluidstechnicus nodig heeft, ik dacht meestal dat het andersom was.. :D

Iemand enig idee of er iets met Matana techniek aan de hand is? Een vriend van mij wacht al een maand op een drs78 die hij gekocht heeft, geen reacties....

Neem eens contact op met nissei, die heeft een zelfde probleem. Verbaast mij niks, de aard van het beestje verandert niet met een naamsverandering.

wilde net postuh ..
dennis u wordt gezocht op fb...
react ff man..beter voorje naam
:halleluja:eureka:

Matena Hektik :D

Nou ja, zo grappig is het voor de betrokkenen niet.

Nou ja, zo grappig is het voor de betrokkenen niet.

t valt vast ..REUZUH mee..
je weet toch zelluf;-]
rome werdt nie op een dag ge:Dbouwd ..de werled draait nie overal ...in 24hours
wisje dat niet

ja maar een maand niet reageren op berichten waar een gekocht apparaat blijft kan niet. En wel uitnodigingen versturen via FB voor feestjes........

t valt vast ..REUZUH mee..
je weet toch zelluf;-]
rome werdt nie op een dag ge:Dbouwd ..de werled draait nie overal ...in 24hours
wisje dat niet

Ik dacht toch echt dat er overal ter wereld een 24 uurs klok werd aangehouden. :P

ja maar een maand niet reageren op berichten waar een gekocht apparaat blijft kan niet. En wel uitnodigingen versturen via FB voor feestjes........

zekers
aster betaald is ..,moet er ge communiceerd worduh ast effe / langer duurt;:engel:
:halleluja

oud probleem...

Ik heb overigens een keer een perfecte deal met Dender gehad maar daar heeft de rest waar het bij mis gaat niets aan..
Ik vraag me wel af op welk punt het nu 'steeds' misgaat..
Werk aannemen wat je achteraf niet weet waar te maken en dat je dan met je handen in het haar zit?
Wat het ook mag zijn, lijkt me dat er geen als zodanig bedoelde oplichting in het spel is daar dender toch redelijk serieus was iets er van te maken wat om onduidelijke redenen niet goed afloopt soms..
Ik hoop dat ie het goed weet af te handelen met iedereen op korte termijn en deze kronkel in de bedrijfsvoering weet te verhelpen in de toekomst.

Als het een kwestie is van wat ik denk, het niet waar kunnen maken wat je aanneemt, neem dan niet alles aan, en heb je het dan toch aangenomen, geef in ieder geval de spullen terug of de eventuele betaling.
Bedrijfsrisico neem je zelf, de gevolgen van je fouten kan je niet bij je klanten neerleggen.. Niet als je iets probeert op te bouwen in ieder geval.

Het is een mentale constructie
Net als lui die de post achter de voordeur meters hoog laten worden omdat ze t overzicht niet hebben en bang zijn voor structuur of zo
Het is gewoon schofterig om iemand zo te laten wachten
Natuurlijk is daar altijd een reden voor.. En ik denk ook niet dat het de opzet is om op te lichten.
Zo'n gast moet of een keer een hard genoege trap onder zn aars krijgen of een keer hard genoeg op zn bek gaan..
Dat aanmodderen wordt echt niemand beter van
Het hoort bij een vlucht uit het dagelijkse leven omdat daar te veel confrontaties voorkomen
Gewoon lekker de kop in t zand en denken dat je t later wel op lost
Allemaal leuk en aardig, maar NIET over de ruggen van anderen
Onbeschofte hork

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back