liquidthrust
Onverbloemd
Alles van Womack & Womack en Vaya Con Dios. Daar zet ik de radio voor uit.
Hey hey Teardrops mag er zijn hoor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hey hey Teardrops mag er zijn hoor.![]()

en 'n lekkere track natuurlijk 
Sorry maar het komt me echt zo de strot uit. Als ze hun mond dicht zouden houden en die klote casio beats zouden verwisselen voor dan maar gejatte loopjes van nwa zou het een stuk plezieriger zijn om de radio in de auto aan te zetten
Maar het zou wel idd beter zijn moesten ze copycats van nineties amerikaanse hip hop worden. Ook al doen ze het na, ik zou er nog respect voor hebben eigenlijk.. Dat is als ze die op nergens gebaseerde attitude een beetje achterwege laten, en een beetje meer deftige boodschappen overbrengen.- Top 40-muziek
- Hardstyle
- Hip-hop
- Bijna alles wat op de radio gedraaid wordt

Dit ook wel. Maar dan eigenlijk nog meer gemakkelijke muziek om het gemakkelijk te doen - zo een beetje alles wat tegenwoordig commercieel wordt aangeboden en gemakkelijk in een vaste categorie zit?
Mvg.
CoolRunning
Een hoop commerciƫle muziek is net als ... hm... wat is er viezer dan uitwerpselen?Een hoop commerciƫle muziek is net als friet; 1 keer in de week kan het ontzettend lekker zijn, maar ik heb met je te doen als je het elke dag moet eten.

Een hoop commerciƫle muziek is net als ... hm... wat is er viezer dan uitwerpselen?![]()
Onwetende tieners?Zeg je toch allemaal manjoel-jankende afrojeuk lead shite

idd, dat zeg ik toch allamaal...Zeg je toch allemaal man![]()