Wat vind jij rotvervelende muziek?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Alles van Womack & Womack en Vaya Con Dios. Daar zet ik de radio voor uit.

Hey hey Teardrops mag er zijn hoor. :D

Hey hey Teardrops mag er zijn hoor. :D

Die vind ik dus het verschrikkelijkst. Twee verschillende teksten door elkaar heen, een beetje geneuzel op een DX-21 en dan beide unisono zingen met stemmen die mijn kat doen klinken als een wereldzanger. Dan vind ik zelfs de Kermisklanten minder erg.

En Vaya Con Dios: die vrouw zet een stem op die niet van haarzelf is, haar uitspraak van het Engels is belabberd, ze haat mannen en de organist weet de Leslie niet uit te zetten, waardoor de muziek klinkt als een draaiorgel.

En wat dacht je dan van deze koekenbakkert, Blaupunkt ofzo...

Blaudzun4.jpg

Gad-ver-demme!

Nederlandse top 40 hiphop, ( djvt niet meegerekend die doen echt hun eigen ding met een totaal eigen sound). Zo verschrikkelijk amateuristisch en afgezaagd. Ik kan echt in elke muziek schoonheid ontdekken omdat het me hobby is maar dat wanproduct van onze landgenoten slaat kant nog wal. Verschrikkelijke eentonige loopjes wat maar herhaalt en herhaalt en dat zou nog niet eens zo erg zijn want er zijn zat jaren 90 hiphop beatjes uit Amerika die er flink op los denderen en echt een dikke drive hebben die ik zo op repeat zou zetten maar nee hier slagen ze erin om met de meest inspiratieloze klinkende zooi te scoren bij onze pubers en zo de hitlijsten te halen. Sorry maar het komt me echt zo de strot uit. Als ze hun mond dicht zouden houden en die klote casio beats zouden verwisselen voor dan maar gejatte loopjes van nwa zou het een stuk plezieriger zijn om de radio in de auto aan te zetten ( al doe ik eigenlijk nooit radio aan omdat ik me wel meer irriteer)

Alles van Womack & Womack en Vaya Con Dios. Daar zet ik de radio voor uit.

Vaya con dios?? voor god blijf ik liever toch nog ff. :D

Maar Bobby Womack die mag nog wel ff mogen blijven.. wat 'n held :halleluja:halleluja:halleluja:halleluja en 'n lekkere track natuurlijk :)

Sorry maar het komt me echt zo de strot uit. Als ze hun mond dicht zouden houden en die klote casio beats zouden verwisselen voor dan maar gejatte loopjes van nwa zou het een stuk plezieriger zijn om de radio in de auto aan te zetten

Ze hebben dan ook niet allemaal een SSL ter beschikking. :D Maar het zou wel idd beter zijn moesten ze copycats van nineties amerikaanse hip hop worden. Ook al doen ze het na, ik zou er nog respect voor hebben eigenlijk.. Dat is als ze die op nergens gebaseerde attitude een beetje achterwege laten, en een beetje meer deftige boodschappen overbrengen.

Over "struggle" moeten ze dan wel niet gaan lopen zeiken achter hun Imac in een mooie Brabantse tuinwijk.

Voor al de salade dat graag naar de film gaat:

Dit ook wel. Maar dan eigenlijk nog meer gemakkelijke muziek om het gemakkelijk te doen - zo een beetje alles wat tegenwoordig commercieel wordt aangeboden en gemakkelijk in een vaste categorie zit?

Mvg.

CoolRunning

Daar kan ik mij ook wel in vinden. :okdan:

Gemakkelijke muziek moeilijk laten lijken, that's what it's all about.

Een hoop op 3FM zou niet eens zo erg zijn als ze zich eens in konden houden met alles hardstikke grijs te draaien.

Een hoop commerciƫle muziek is net als friet; 1 keer in de week kan het ontzettend lekker zijn, maar ik heb met je te doen als je het elke dag moet eten.

Een hoop commerciƫle muziek is net als ... hm... wat is er viezer dan uitwerpselen? :D

Maar wat ik dan zo raar vind is, waarom delen al mijn kennissen en familie dezelfde mening dat het meeste commercieel slecht is? Waar halen ze dat publiek vandaan die het zo goed vind? Op elke plek waar ik gewerkt heb in mijn verleden of school met andere cursisten, allemaal hetzelfde verhaal.. "niet wat op de radio komt" Wie blijft die shit toch kauwen? :D Onwetende tieners?

Ach, ik heb op mijn werk 3FM altijd aan staan op de achtergrond en het is op zich licht verteerbare muziek dat als behang prima werkt. Het stoort me over het algemeen niet, wat ik al heel wat vind vergeleken met de meeste andere zenders (erger me vooral aan al die reclame en popi DJs met hun domme spelletjes en flauwe grapjes op de commerciele zenders). Wie het koopt mag Joost weten, ik denk dat ik per jaar hoogstens 2 of 3x een nummer of artiest op de radio ontdek waar ik mogelijk iets van zou aanschaffen of (meestal) downloaden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back