Wat vind jij rotvervelende muziek?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dan zijn we het tog best met zn allen met elkaar eens ditmaal.

1 ding scheelt : binnenkort willen ze ook dan mensen zelf tv uitzendingen kunnen maken, hopelijk ook met de radio !!!
Weg met die achterlijke giel beelen.

Dat soort mensen zetten ze speciaal in om elektronies muziek te onderdrukken,
net zoals sivana simons met dat nep haar.
Hun missie is tegen elektronies muziek.

Omdat dj tiesto zo mooi in zijn handjes kan klappen laten ze hem en zijn vriendjes waarschijnlijks met rust?

hipster muzak met een drumstel, een sampletrigger ding / kaos pad en een houten orgel van 10 cm breed. Met bijbehorende alpinopetjes en baard

Die zo lekker moeilijk staan te kijken als ze aan een schuivertje komen. Dat zie ik te vaak live, en iedereen langs me totaal in het moment terwijl ik me probeer te focussen op wat er nou net zo diep aan is.. terug een pintje halen dan maar.

Moeilijke muziek om het moeilijk doen. Beter kan ik het niet omschrijven. :P

Dit ook wel. Maar dan eigenlijk nog meer gemakkelijke muziek om het gemakkelijk te doen - zo een beetje alles wat tegenwoordig commercieel wordt aangeboden en gemakkelijk in een vaste categorie zit?

Mvg.

CoolRunning

Die zooi van nouveau riche. jebroer, kiddeblits, ronnie flex, mr polska
Halve happy hardcore met een "zogenaamd hoog schijt aan alles gehalte" rap, gewikkeld in een sausje van op nergens gebaseerde zelfvertrouwen/arrogantie.

Ongeinspireerde bagger is dat zeg bah!....!!!!! Jeukende handen materiaal :r

Nederlandse Swedish House Mafia wannabes. Die hele batch van Nicky Romero's en Martin Garrix ventjes. Manmanman, houdt niet op.

Ze moeten altijd lekker stoer kijken naar de camera bij shoots.. Moet er altijd van lachen.

Laatst gewijzigd:
Heren ik sluit me aan, weinig toe te voegen, gelukkig staan we niet alleen :D en hebben we elkaar nog.

Wat is die Boef F track trouwens vervelend, goed voorbeeld! :D

Wat is die Boef F track trouwens vervelend, goed voorbeeld! :D

Let op wat je zegt :bekdicht: Straks kun je geen terrasjes meer doen in Maastricht, vliegen ze met de scooters en glocks door de tafels.

Don't get me started...

Van reggae kan ik echt heel chagrijnig worden. Ik voel me bij reggae soms zelfs fysiek onaangenaam. :r 8>

En hoewel er ook singer/songwriters met talent zijn, word ik soms echt boos als er bij De Wereld Draait Door of die kliek van Giel Beelen weer een of andere hipster met een gitaar zogenaamd gevoelig gaat zitten doen. Alsjeblieft zeg... =(

En hoewel er ook singer/songwriters met talent zijn, word ik soms echt boos als er bij De Wereld Draait Door of die kliek van Giel Beelen weer een of andere hipster met een gitaar zogenaamd gevoelig gaat zitten doen. Alsjeblieft zeg... =(

Heb Matthijs doodgraag, maar de mensen die hij over z'n vloer laat komen soms inderdaad.

(de meeste) Chinese traditionele muziek.. Salsa, krijg ik ook jeuk van. Ehm, en alle moderne jeugdmuziek. Lekker makkelijk, hup op 1 hoop. :D
En, de meeste moderne Nederlandse (volks) muziek, brrrr.... kromme tenen.

Let op wat je zegt :bekdicht: Straks kun je geen terrasjes meer doen in Maastricht, vliegen ze met de scooters en glocks door de tafels.

Had ik wel even aan gedacht, maar ik zou ze vertellen dat artiesten het juist fijn zouden moeten vinden als hun muziek een zekere polarisatie in de samenleving teweeg brengt, en dat het een teken is van een zekere kwaliteit die duidelijk aanwezig is :D

Maar zover zal het wel niet komen, want die lui zijn waarschijnlijk veel te druk bezig elkaar in hun eigen wereldje te dissen.... :Z

Mvg.

CoolRunning

al die modular kling klang pfffrrt demo's op youtube
goa
trance
gabber-toestanden
Tomorrowland main stage-muziek

Er komt toch redelijk wat voorbij waar ik me volledig bij kan aansluiten.

• smartlappen (incl. alle Amerikaanse country equivalenten) en 95% van al het Nederlandstalige (Dingetje, Ome Henk en Urbanus zijn enkele van de uitzonderingen)
  • overgevoelige hipsters met gitaartjes/piano's die stuiptrekkingen krijgen bij het aanslaan van iedere noot
  • wannabe gangsters met kletskoek lyrics over al het goede van het leven
  • het overgrote deel van de nieuwerwetse dance
  • dubstep met poepjes en scheetjes of de hele Magix/Vengeance samplepack collectie in één nummer
  • autotune meuk
  • popmuziek met symbolische teksten en videoclips (lees: het gros van de "top artiesten" met hun Illuminatiepropaganda) :maffia:
  • opera
  • Hollywood orkestmuziek
  • metal met gruntstemmetjes en bijbehorende moshpits
  • overgecompliceerde "black MIDI"
  • gelovigenmuziek uit alle uithoeken van het universum (en omstreken!)
  • traditionele Oost-Europese en Noord-Afrikaanse muziek (dat is wel een nette omschrijving, al zeg ik het zelf)
  • Deutsche schlagers gepresenteerd door Dieter Thomas Heck
  • skihut-achtige feestmuziek
  • carnavals- en biergooimuziek :mega:
  • Limburgse hoempampámuziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back