Wat vind jij rotvervelende muziek?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
jean michel d´ jarre, vagnelis, en verder al het geneuzel op synths......:bekdicht:

en nutuulk, bijna alle nedernadschtalige herrie, en de meeste housch, de meeste dubstep, kortom, alles waar niet echt muzikaliteit voor nodig is, en er dan ook meestal niet inzit...:D

:peukie:

overgevoelige hipsters met gitaartjes/piano's die stuiptrekkingen krijgen bij het aanslaan van iedere noot

Haha, doet noemen wij hier thuis 'föhnen' :D

Ook regelmatig te zien bij programma's als Vrije Geluiden waarbij de jazz drummer bijkant een orgasme lijkt te krijgen iedere keer als hij met zijn brushstokken het trommelvel beroert.

Ik haat dubstep,wat een hoop inspiratieloze rotzooi.

Clouseau,Novastar,Brahim aka wannabe coolio en de rest van die fameuze "charmezangers" :r , maar das eigenlijk geen muziek maar pure kattegejank.
Kermiszangers ala Eddy Wally mogen ze ook afknallen.

Hiphop,(c)rap,r&b,soul,jazz,reggea en afgeleiden.

U2 de wereldverbeteraar die wil dat we alles schenken aan de 3de wereld maar zelf 15000 dollar uitgeeft om z'n favoriete cowboyhoed te laten overbrengen.:stupid

Reggea en country, daar kan ik gewoon echt helemaal niet tegen. En van die hitserig zwoele, moderne R 'n' B... vreselijk! Dit lijstje zou nog veel langer kunnen worden, maar als deze genres snel naar de ovens verbannen zouden worden, ben ik een gelukkig mens.

Misschien ook fijn als je je geboortejaar erbij zet als je schrijft wat je hekelt.
Ik heb namelijk ervaren dat muzieksmaak wijzigt met de leeftijd.
Het allerslechtste dat ik ooit hoorde was een tent tijdens een autoevenement - we stopten ergens in een boerendorp… Bleek dat er een tent met PA was voor plaatselijk schlager talent. Het was zo slecht dat we gevlucht zijn. Ik kon niet begrijpen dat mensen het konden aanhoren. Vals gezongen schlager, het deed wat denken aan Hans Teeuwen na het ontdekken van de Josti band ;)

1973 trouwens

In elk genre zit ook vette shit. Je bent gek als je dingen uitsluit.. Behalve trens en harcore natuurlijk:D
Waar ik n hekel aan heb is ongeinspireerde gemaakte bedachte zielloze hersenloze blotebillen copycatdrek zonder overtuiging. Van die geleende coolheid omdat ze er zelf niks in kunnen stoppen, Onbezielde lege zaadzooi

Heb je even?

Van die schudden met je billen muziek
Reggea (kopjes koffie muziek waar ik duf van wordt)
Psy trance en Goa .......*gebruik geen druqs dus het zal nooit wat worden denk ik
Woonwagenmuziek (Marianne Weber, Fransie Boer en Zwanger Rinus) pfffffff (reden dat ik in het buitenland woon)
Ben ook gestopt met het luisteren naar de radio sinds eh 2000 ongeveer :) zet hem alleen op Veronica classic top 10000 en luister naar Ferry Maat's Zielen show en vage internet meuk :) *als ik zelf geen vage herrie maak tenminste.
Amerikaanse RNB meuk (vroeger was alles beter, toen had je nog Guy, Earth Wind & Fire, Aretha Franklin en Lyn Collins)
GANSTARRRRRRR hiphop, en het Neerlandse equivalent, liefst met Noord Afrikaans nep accent.....(braakneigingen krijg) Wel respect heb voor Willie, de oude Opposites en dat soort dingen.

Vergeet ik helemaal die zingende coltrui :frons:

:D :D :D

Typische disco hits alla Boney M, of gewoon rotslechte italo, alhoewel ik een dikke italo fan ben. Sommige instrumentals zijn gewoon ruwe diamanten, en om ze dan te vinden tussen stoffige vergeten plaatjes in een doos onder de al reeds nog meer vergeten platen dan voel ik me heerlijk.

Is altijd een beetje russian roulette met italo want 99% is ruk.

Je kunt gaan bomen over wat wel leuk en niet leuk is maar de bomen van Luuk en Gijs blijven toch echt wel vet relaxed :dj: :D voor de rest geen commentaar :)

Maak jij nog es een muziekje met die fluister robovoice, had buikpijn van het lachen toen. :D Een uur aan een stuk.

:mega: mwa.. ben me stem ff kwijt geloof ik.. maar die ene van toen is qua lieriks best wel on-topic :D

Big band muziek, met name als hij overgepolijst is en dan ook nog eens rockhits covert.

De meeste jazz met blazers, met name als hij té makkelijk of té moeilijk is.

De meeste carnavalstampers.

Zeikerige autotunerappers die pretenderen hiphop te maken en gaan lopen zingen in de refreintjes.

En eigenlijk alle muziek waar met name een marketing idee achter zit.

Deze anaalridders :okdan:

Ik herinner me de echte house die op de radio enkel airplay kreeg als er in gemelkt werd. En dan was het ook in een moeite ergerlijk…
Die vocals werden in de clubs nooit gedraaid. Enkel een versie om 'm maar op de radio te krijgen. Stel je voor dat er geen instrumentale muziek op de radio werd gespeeld sowieso. Of ze lullen de intro en outro vol met 't weerbericht en verkeersinfo =)

Ik herinner me de echte house die op de radio enkel airplay kreeg als er in gemelkt werd. En dan was het ook in een moeite ergerlijk…
Die vocals werden in de clubs nooit gedraaid. Enkel een versie om 'm maar op de radio te krijgen. Stel je voor dat er geen instrumentale muziek op de radio werd gespeeld sowieso. Of ze lullen de intro en outro vol met 't weerbericht en verkeersinfo =)

Waarom moet de doorsnee mens toch ook altijd zinloze teksten horen? :? Ik kan zelf niet tegen zang, of toch vrij weinig.

Heino; Linda, Roos & Jessica, Henk wijngaard, Tina Trucker, Het Kuikentje Piep, Scooter, Mimimi sexy me (dat is de hele tekst geloof ik x100), Deuntjes uit de efteling, Ski Slut muziek, Hepie en hepie, Gordon, Gerard J en Fransje B, de 3 jee's, Enriquo en pappa Inglesias, Polka, Kyli en/of Dani Minoque (videoclips mogen dan soms wel blijven en een huiskamerconcert zal niet onmiddelijk worden afgewezen) en als afsluiter musical gezang

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back