Wat is jouw beste film ooit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vorige week Evil Dead weer eens gezien, werd zomaar eens op TV uitgezonden.....ik blijf het toch een goede film vinden, ondanks het houterige acteren. Raimi heeft toen met verdomd weinig geld iets heel sfeervols weten neer te zetten dat menigeen, zeker in de jaren '80, de stuipen op het lijf heeft gejaagd (ik geef toe, daar hoorde ik dus ook bij :o:). Ik blijf van mening dat de "horror" van tegenwoordig echt niet kan tippen aan ED 1 of bijvoorbeeld The Excorcist uit '73.

Gisteren was Terminator 2 op TV, ook zo'n knaller, maar halverwege heb ik maar weggezapt. Om de een of andere reden vonden ze het bij RTL7 blijkbaar nodig in die film te knippen en het is me een raadsel waarom ze zoiets doen. Gewoon bepaalde scenes eruit laten waardoor het geheel aan kracht inboet, wat is dat voor waanzin? :stupid Ik krijg steeds meer een @$%^-hekel aan die TV, vooral aan die commerciele rotzenders. Ik ga dan toch maar eens een goede DVD-speler kopen in plaats van weer een synthesizer :eureka:

Ha leuk films posten!

In random volgorde:

Eraserhead, David Lynch

Solyaris, Andrei Tarkovsky

The Idiots, Lars von Trier

The Holy Mountain, Alejandro Jodorowsky

Arrebato, Ivan Zulueta

Funny Games, Micheal Haneke

Pink Flamingos, John Waters

Tian bian yi duo yun, Ming-liang Tsai

Hunger, Steve Mcqueen

Kungfu Hustle, Stephen Chow

Moon, Duncan Jones

Christiane F, Uli Edel

Following, Christopher Nolan

Videodrome, David Cronenberg

Dead Leaves, Hiroyuki Imaishi

Tetsuo, Shinya Tsukamoto

Akira, Katsuhiro Ôtomo

Yi boh lai beng duk, Herman Yau

en dan nog twee documentaires om het af te leren:P

The King Of Kong, Seth Gordon

Jesus Camp, Heidi Ewing & Rachel Grady

De doorgewinterde filmfreaks heeft ze vast wel gezien, zoniet dan raad ik zeker aan dit lijstje eens door te spitten!:doei:

..

Gisteren was Terminator 2 op TV, ook zo'n knaller, maar halverwege heb ik maar weggezapt. Om de een of andere reden vonden ze het bij RTL7 blijkbaar nodig in die film te knippen en het is me een raadsel waarom ze zoiets doen. Gewoon bepaalde scenes eruit laten waardoor het geheel aan kracht inboet, wat is dat voor waanzin? :stupid Ik krijg steeds meer een @$%^-hekel aan die TV, vooral aan die commerciele rotzenders. ...

Da's een van de redenen dat ik al enige tijd geen tv meer heb.. Andere reden is dat er toch niks echt fatsoenlijks uitgezonden wordt wat ik niet kan missen..

Ik heb al zo'n 10 jaar geen tv meer...
Lekker rustig in huis en je wordt niet zo apatisch. Daarnaast een stuk productiever.
Alleen als ik dan zo nu en dan bij iemand ben die nog wel zo'n kijklamp heeft en ik krijg de afstandbediening in m'n klauwen dan blijf ik op de meest stompzinnige shit hangen...
Vooral reclames, hahaha, wat zijn die erg geworden zeg! Ik lach me kapot om die zooi.
Zoals die reclame over een of ander linksdraaiend biocultuur drankje wat goed is voor, jaja let op, je darmcomfort:dubbel: roflmfao!
bij darmcomfort denk ik dan toch aan hele andere dingen haha

IT :)

Heb wel een TV maar kijk eigenlijk alleen naar de verschillende Discovery Channels.
En ik gebruik hem natuurlijk om films te kijken.

Gisteren was Terminator 2 op TV

Natuurlijk beste film ever made!!! :okdan:

...ook zo'n knaller, maar halverwege heb ik maar weggezapt. Om de een of andere reden vonden ze het bij RTL7 blijkbaar nodig in die film te knippen en het is me een raadsel waarom ze zoiets doen. Gewoon bepaalde scenes eruit laten waardoor het geheel aan kracht inboet, wat is dat voor waanzin? :stupid Ik krijg steeds meer een @$%^-hekel aan die TV, vooral aan die commerciele rotzenders. Ik ga dan toch maar eens een goede DVD-speler kopen in plaats van weer een synthesizer :eureka:

RTL7 heeft helemaal niet lopen knippen. Er zijn gewoon 2 versies van Terminator 2. De korte versie wordt altijd op TV uitgezonden.
Die kende ik eerst. Toen ik later de DVD kocht zag ik allemaal extra scenes die ik nog niet kende!!! :okdan:

Als je echt een filmliefhebber bent, kun je sowieso beter DVD's / Blu-ray's gaan kijken. Toch ontdek ik perongeluk soms nog wel eens een goede film op TV tijdens het zappen, waar ik anders nooit achter was gekomen.

Verder moet je inderdaad op je TV vooral zo weinig mogelijk RTLX opzetten en vooral al helemaal nooit SBShit6!

Ik heb al zo'n 10 jaar geen tv meer...
Lekker rustig in huis en je wordt niet zo apatisch. Daarnaast een stuk productiever.
Alleen als ik dan zo nu en dan bij iemand ben die nog wel zo'n kijklamp heeft en ik krijg de afstandbediening in m'n klauwen dan blijf ik op de meest stompzinnige shit hangen...
Vooral reclames, hahaha, wat zijn die erg geworden zeg! Ik lach me kapot om die zooi.

hahaha, herkenbaar...

Heb zelf wel een plasma staan, maar de kabel is hier al iets van 6 jaar afgesloten, ik wil ook niets met de media te maken hebben die me consequent blijft behandelen als een volslagen imbeciel en radio moet ook verboden worden. :D

Maar filmpjes kijken vind ik echter wel leuk, dus plasma moet blijven.

Van de week weer eens een super maffe film gezien met Bill Murray, aanrader als je van maf houd dus.. The Life Aquatic with Steve Zissou

life-aquatic-with-steve-zissou-the-20041208112336762-000.jpg

Laatst gewijzigd:
Inderdaad!
Behandeld worden als een volslagen imbeciel is denk ik de beste reden om geen tv meer te kijken. Tenzij je graag wilt afstompen!

dus daarom een stukje uit Pink Flamingos :

:doei:

Hierbij een linkje naar de eerder door mij genoemde
"Lost Horizon" uit 1937
waar de tv-serie "Lost" gretig van geleend heeft.

Grappig ook dat onderaan de pagina zelfs in 2010 nog over de film gediscusieerd word.

Zag ook dat in de jaren 70 nog een re-make gemaakt is,
als musical met muziek van Burt Bacharach.... :?

http://www.imdb.com/title/tt0029162/

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back