Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de beste synth om je schoonmoeder het huis uit te krijgen![]()

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Goh, het is ook wel echt een probleem om van wakker te liggen zeg. Laat diegenen die die allesverslindende threads willen lezen en/of hierin willen posten toch lekker hun gang gaan. Er wordt niemand slechter van. Oké, het is niet altijd even professioneel en/of artistiek verantwoord maar........so what. Er is in deze threads (voor zover ik me kan herinneren) tot nu niet één onvertogen woord gevallen, wat je niet van sommige andere threads kan zeggen.
Als jij zegt mensen dat mensen die erin posten "niks te vertellen hebben, maar wel ergens bij willen horen" vind ik dat nogal beledigend. Hou jij je nou voortaan lekker bezig met verheffende zaken die de kwaliteit van dit forum waarborgen in plaats van zo'n nietszeggend klaag-threadje te posten waardoor de waarde en relevantie afbrokkelen en laat andere mede-forumleden in hun waarde.
Origineel geplaatst door gemmetje
Kun je mij aub uitleggen wat er d.m.v. zo'n thread-titel aangericht wordt dan ?
imo gaat het om de inhoud van de thread. Als we alle threads een waardeoordeel zouden moeten toekennen op basis van de titel, zouden er niet veel threads overblijven, terwijl de meeste threads die op dit forum te vinden zijn toch bol staan van de goede info !
Ik heb er trouwens nooit bij nagedacht dat er mensen zijn die aanstoot kunnen nemen aan een thread-titel. Excuses hiervoor.
Om dit te voorkomen, is het dan mss verstandiger om de titels voortaan te standaardiseren.
Heb je mss goede richtlijnen in gedachten hoe dit aan te pakken ?
(er zijn bijv. ook legio threads waarvan de titel begint met: "Help ! m'n............" bijv, levert dit ook een vervlakking op ?)
(Grapje moet kunnen toch?)Origineel geplaatst door oozi
...had je d'r ook al aan gedacht dat je niet hoeft te kijken?
Origineel geplaatst door fuse
Als een onderwerp je niet interesseerd moet je er gewoon geen aandacht aan besteden.
Ieder z'n meug toch?
Origineel geplaatst door Hanz
Post zélf leukere threads, zou mijn tip zijn...
Origineel geplaatst door ProtoHuman
pesies....
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Die ""onzin"-threads staan ook netjes geplaatst in de rubriek "algemeen", dus als je info zoekt over specifieke onderwerpen die voor jou wel interessant zijn dan kun je die in de betreffende rubrieken vinden
Origineel geplaatst door Danny
Ik vind die ook niet altijd even interessant ... maar dan sla ik ze gewoon over, zoals ook wel anderen hier doen
Origineel geplaatst door Digimod
Ik kan me om veel dingen druk maken maar dit is echt het laatste,
dan klik je gewoon toch niet op die thread, of anders moet je een
Allergrootste Anti-"De-grote-allesverslindende-......-thread filter
maken zodat deze thread niet meer zichtbaar wordt.
Origineel geplaatst door nick nova
(dat doe ik trouwens niet en jullie wel).

Origineel geplaatst door cyan_circle
dit is pas kut.
100 keer hetzelfde antwoord lezen.
de threads worden vaak ook niet aandachtig genoeg gelezen, zodat je om de 5 posts weer dezelfde vraag ziet terugkomen.
Origineel geplaatst door gemmetje
nee......dit is ethisch verantwoord..........![]()

Dit alles valt te herleiden tot een discussie over ethiek. Degenen die hier menen dat ik gebanaliseerde argumenten aanhaal, kennen mij niet of staan niet open voor een 'gezonde' dialoog/annex discussie zonder iemand persoonlijk in de haren te gaan vliegen (dat doe ik trouwens niet en jullie wel). Kom anders even gezellig op de koffie?
:confused:

En voor de mensen die het zich nog afvragen: 'Nee, ik boei me er helemaal niet over op, ik plant gewoon een ideetje'
(Wel zit ik nu veel tijd te verprutsen om alles uit te leggen, omdat ik het niet echt neem dat mensen mij kleingeestig noemen)
Rik: velen beséffen de ethiek van het leven zelfs niet meer!
Zullen we anders hier een 'relevante' ethische discussie voeren? De flamewar graag per PB.

Origineel geplaatst door Arv
Nick heeft gewoon gelijk. "De grote blablabla thread" is zowieso een onzin uitdrukking want hoe kan je nou voordat een thread is gemaakt al zeggen dat ie "groot" is? nou nou nou nou??![]()
Nieuwe mensen die topics beginnen te lezen, worden nu aangetrokken door het populistische karakter van zulke onderwerpen, terwijl meer professioneel ingestelde mensen net gaan afhaken hierdoor.
Beeld je in: ...Persoon X, die ooit een hitje heeft gescoord... heeft een probleem met zijn ...willekeurig apparaat... en wil daarover een vraag posten op dit forum. Uit interesse leest hij even waarover het hier allemaal gaat en ziet dan voornamelijk titels als 'De-alles-over-de-Novation-Ks5-thread', 'De reddingsthread', 'De-grote-vooroordelen-thread' en nog vele anderen. Hij denkt: 'Jezus, niet bijzonder boeiend allemaal'. Laat ik snel effe mijn vraag posten en hopen op een antwoord. Daarna surft hij weg, omdat het toch allemaal niet zo boeiend is.