Wat is het meest waardeloze apparaat wat je ooit hebt aangeschaft?

casio ctk-100 gekregen van me pa.

is heel erg nutteloos alleen de piano is wel cheezy

Boss MT-2 metalzone, boss CS-3 compressor en digitech hyperphase, wat een klote pedalen zijn dat zeg. Ik vind zowiezo van boss alleen de DM-2 en 3, BF-1 en 2, CE-1 en de GE-21 goed de rest is vuilnisbakken voer.

Casio Ctk-100.
Heel erg simpel keyboardje die in het niets valt bij de Tyros..
Hij heeft de meest crappy sounds en geen midi en is niet eens volwaardig stereo volgens mij, Maar toch werkt hij voor electro!

Heb er 20euro voor betaald 4 maanden terug

@tyros1990:
Waarom koop je in vredesnaam een Casio CTK-100 als je al een Tyros tot je beschikking hebt? Ik bedoel, mijn eerste keyboard was een Casio CT-420. Dat ding heeft twintig geluiden en 20 voorgeprogrammeerde ritmes. Toch heb ik er jaren met veel plezier op gespeeld, tot het tijd was voor iets groters en iets meer. Was het een miskoop? Nee, want het apparaat was goed voor het doel waarvoor ik het destijds heb gekocht: leren spelen. Toch zou ik hem nooit terugkopen, want dan zou ik nu ongetwijfeld zeggen dat de geluiden niet mooi zijn, de sequencer ontbreekt, er te weinig toetsen op zitten et cetera. Vandaar mijn vraag: waarom heb je die Casio (bouwjaar 1994) gekocht als je zo'n Yamaha werkpaard tot je beschikking hebt?

een digitech bassdriver
wat een lelijk kutding was dat hehe
een waldorf microQ.. wat een lelijk kutding was dat hehe
battery 3.. wat een lelijk kutding was dat hehe

@tyros1990:
Waarom koop je in vredesnaam een Casio CTK-100 als je al een Tyros tot je beschikking hebt? Ik bedoel, mijn eerste keyboard was een Casio CT-420. Dat ding heeft twintig geluiden en 20 voorgeprogrammeerde ritmes. Toch heb ik er jaren met veel plezier op gespeeld, tot het tijd was voor iets groters en iets meer. Was het een miskoop? Nee, want het apparaat was goed voor het doel waarvoor ik het destijds heb gekocht: leren spelen. Toch zou ik hem nooit terugkopen, want dan zou ik nu ongetwijfeld zeggen dat de geluiden niet mooi zijn, de sequencer ontbreekt, er te weinig toetsen op zitten et cetera. Vandaar mijn vraag: waarom heb je die Casio (bouwjaar 1994) gekocht als je zo'n Yamaha werkpaard tot je beschikking hebt?

Mijn eerste keyboard WAS een Ctk-100 was op mijn 4e verjaardag!
Deze is overleden na 5 jaar, En heb hem weer terug gekocht gewoon voor de heb en de herinneringen!

En hij is best wel bruikbaar in sommige tracks als je er genoeg effecten overheen gooit!

Haha, wees eerlijk het is best een goeie drumcomputer en de nakomelingen waren NOG erger, en dan bedoel ik de 505, 808 en de 909.

Ja, oke er zaten leuke geluiden in, maar 50 plaatsen voor userpresets en ontvangst van alle midikanalen op alle banken tegelijk was toch wel wat minder...
Naja, heb m nogsteeds :engel:
maar toch.:(

Ja, oke er zaten leuke geluiden in, maar 50 plaatsen voor userpresets en ontvangst van alle midikanalen op alle banken tegelijk was toch wel wat minder...

Ik kan daar ergenst wel de humor van inzien hehe

een pc met ms windows icm een soundblaster awe32... drama!!!!! was ik heel snel van genezen!

een pc met ms windows icm een soundblaster awe32... drama!!!!! was ik heel snel van genezen!

Ivm te weinig amimo op deze post wil ik graag een kleine wijziging doorvoeren!

Speciale Aanbieding!!!!,..

Mario bv betaalt nu voor het verwijderen van de doorn uit uw oog!

De waardeloze mc303, mc505 en mc909/808 respectievelijk 10,20 en 30 euri!
Zo krijgen ze weer waarde!
Ook Msq sequencers en alle modellen yamaha keyboards psr,..10 euri!
Zo komt u van de Stef Meeder blues af!

En alle andere gear in overleg.

Helaas moeten wij wegens de vernieuwde herziene milieuwetten de soundblasters belasten met een verwijderingsbijdrage van 200 euri,. dus die kunt u het beste zelf naar het milieupark brengen!

:D:D:D:D

en als er iemand nog zo´n oude waardeloze kutsampler overheb, met zo´n tv erop, een fairlight of een synclavier, dan heb ik daar nog zeker 100 euries voor over.
:maffia::verkoght:

Idem dito voor bakken die beperkt zijn tot 1 nootje per keer, daar geef ik nog 10€ voor.

En voor dat brolbakje van Roland dat zogezegd zou klinken als een basgitarist om je tijdens repetities te begeleiden, geef ik 25€!

Tel uit je voordeel!

Meest waardeloze bak die ik ooit gekocht heb, euhm...moeilijk. Viel allemaal wel mee. Alleen de Kawai k1M was het voor mij niet omdat editen daar toch nogal een opgave is met al die menuutjes. Klonk wel leuk!

De Yamaha SY22 is ook niet de liefste om te editen, maar dié heeft tenminste een random knop waardoor je op basis van een bestaande patch snel nieuw ongein kan vinden. Daarom vind ik dat wel een topbak. :) Klinkt ook heel mooi.

Ivm te weinig amimo op deze post wil ik graag een kleine wijziging doorvoeren!

Speciale Aanbieding!!!!,..

Mario bv betaalt nu voor het verwijderen van de doorn uit uw oog!

De waardeloze mc303, mc505 en mc909/808 respectievelijk 10,20 en 30 euri!
Zo krijgen ze weer waarde!
Ook Msq sequencers en alle modellen yamaha keyboards psr,..10 euri!
Zo komt u van de Stef Meeder blues af!

En alle andere gear in overleg.

Helaas moeten wij wegens de vernieuwde herziene milieuwetten de soundblasters belasten met een verwijderingsbijdrage van 200 euri,. dus die kunt u het beste zelf naar het milieupark brengen!

:D:D:D:D

Heb ik er toch goed aangedaan om dat ding, samen met windows, ritueel te verbranden!:dubbel:

Haha, wees eerlijk het is best een goeie drumcomputer en de nakomelingen waren NOG erger, en dan bedoel ik de 505, 808 en de 909.

voor de prijs/waarde waar een 505 nu voor gaat ben ik er best tevreden mee,
(geruild voor een drumdoosje)

maar nieuw was hij volgens mij ze'n geld niet waard...

voor de prijs/waarde waar een 505 nu voor gaat ben ik er best tevreden mee,
(geruild voor een drumdoosje)

maar nieuw was hij volgens mij ze'n geld niet waard...

k deed een blauwe maandag mc303 demonstraties voor roland in belgie,. als inval voor een maatje,.. heb ik in een midweekje met mn mc303 een mc505 bij elkaar verdiend,.. en r nog een kist minidisks en andere zooi aan over gehouden ook! En genoeg centen om r geen spijt van te hebben!
Ze gaan allebei nog regelmatig mee op livesets! Prima spul,. gebouwd als een tank,..

Back