Hilltree
Listen here, you little shit.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Dan had je zeker de demo versie![]()
lol... het ding is gekocht uit een tijd toen waren er nog geen "demo versie's ".

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Dan had je zeker de demo versie![]()

Roland MC303... Geen uitleg nodig denk ik...
@tyros1990:
Waarom koop je in vredesnaam een Casio CTK-100 als je al een Tyros tot je beschikking hebt? Ik bedoel, mijn eerste keyboard was een Casio CT-420. Dat ding heeft twintig geluiden en 20 voorgeprogrammeerde ritmes. Toch heb ik er jaren met veel plezier op gespeeld, tot het tijd was voor iets groters en iets meer. Was het een miskoop? Nee, want het apparaat was goed voor het doel waarvoor ik het destijds heb gekocht: leren spelen. Toch zou ik hem nooit terugkopen, want dan zou ik nu ongetwijfeld zeggen dat de geluiden niet mooi zijn, de sequencer ontbreekt, er te weinig toetsen op zitten et cetera. Vandaar mijn vraag: waarom heb je die Casio (bouwjaar 1994) gekocht als je zo'n Yamaha werkpaard tot je beschikking hebt?
Haha, wees eerlijk het is best een goeie drumcomputer en de nakomelingen waren NOG erger, en dan bedoel ik de 505, 808 en de 909.

Ja, oke er zaten leuke geluiden in, maar 50 plaatsen voor userpresets en ontvangst van alle midikanalen op alle banken tegelijk was toch wel wat minder...
een pc met ms windows icm een soundblaster awe32... drama!!!!! was ik heel snel van genezen!

Klinkt ook heel mooi.Ivm te weinig amimo op deze post wil ik graag een kleine wijziging doorvoeren!
Speciale Aanbieding!!!!,..
Mario bv betaalt nu voor het verwijderen van de doorn uit uw oog!
De waardeloze mc303, mc505 en mc909/808 respectievelijk 10,20 en 30 euri!
Zo krijgen ze weer waarde!
Ook Msq sequencers en alle modellen yamaha keyboards psr,..10 euri!
Zo komt u van de Stef Meeder blues af!
En alle andere gear in overleg.
Helaas moeten wij wegens de vernieuwde herziene milieuwetten de soundblasters belasten met een verwijderingsbijdrage van 200 euri,. dus die kunt u het beste zelf naar het milieupark brengen!
![]()

Haha, wees eerlijk het is best een goeie drumcomputer en de nakomelingen waren NOG erger, en dan bedoel ik de 505, 808 en de 909.
voor de prijs/waarde waar een 505 nu voor gaat ben ik er best tevreden mee,
(geruild voor een drumdoosje)
maar nieuw was hij volgens mij ze'n geld niet waard...