Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bazziman
Tja de meeste slechte aankopen zijn:
1. de EWS64XL van TERRATEC...dat ding met zijn bugs, brakke timing en debiele vastlopers...dat heeft mij bijna mijn hobby doen opgeven.
2. behring virtualizer - ooit gekocht om het geluid van mijn mc303 mee op te leuken
3. MC303 - ik sample 'm wel 's, haal d'r een loopje uit, gebruik em als module en ja de ARP is prima....maar dat kutfilter, die brakke timing, die brakke samples, bizar gelimiteerde synthengine en de non existente midi-implementatie.......
4. mijn samson microfoon: zelfs mijn goedkope minimicrofoontje van Akai uit 1982 doet het beter....

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Door met een waardeloos apparaat om te gaan leer je wat je niet wenst
te hebben. Dat is de waarde, die waardeloze spullen vertegenwoordigen.
Als je daarna nog waardeloze spullen aanschaft, dan is het eerste item pas echt
waardeloos omdat je je eigen wensen en aversies daarmee nog niet goed hebt leren kennen.
Of je hebt het leerproces van "waardeloosheids(h)erkenning" niet bewust opgenomen en vervalt
in herhaling van dezelfde handelingen (impuslaanschaf etc.).
De vraag, die zich dan onmiddelijk opdringt is of het onderhavige item waardeloos is dan wel de consument
of gebruiker.
In het onderwijs wordt deze toestand van herhaalde inherente teleustelling wel
aangeduid met "hardleersheid".
Vrij naar Lucebert: Alles van waardeloosheid is weer....
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Door met een waardeloos apparaat om te gaan leer je wat je niet wenst
te hebben. Dat is de waarde, die waardeloze spullen vertegenwoordigen.
Als je daarna nog waardeloze spullen aanschaft, dan is het eerste item pas echt
waardeloos omdat je je eigen wensen en aversies daarmee nog niet goed hebt leren kennen.
Of je hebt het leerproces van "waardeloosheids(h)erkenning" niet bewust opgenomen en vervalt
in herhaling van dezelfde handelingen (impulsaanschaf etc.).
De vraag, die zich dan onmiddelijk opdringt is of het onderhavige item waardeloos is dan wel de consument
of gebruiker.
In het onderwijs wordt deze toestand van herhaalde inherente teleustelling wel
aangeduid met "hardleersheid".
Vrij naar Lucebert: Alles van waardeloosheid is weer....
ISPdeRuiter