dct
Ouwe rot
Ja ja lekker tegenstrijdig DSIL ik weet het.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja ja lekker tegenstrijdig DSIL ik weet het.![]()

Even deze draad nieuw leven inblazen...
Ik ben er klaar mee; Ik zie het niet langer zitten om nog vinyl te kopen. Bijna alle dj's die tegenwoordig plaatjes draaien doen dit met cd spelers. Het verbaast mij dat er in de stijl die ik draai (hardcore) nog vinyl uitkomt. Ik erger mij steeds vaker aan het feit dat ik verplicht ben om een plaat te kopen waar nu net dat ene nummer op staat dat VET is en voor de rest drie kuttracks. Dat kan anno 2008 toch niet meer...Je moet gewoon lekker naar een internetsite kunnen surfen en daar losse tracks kunnen downloaden voor een eurootje per track. Dat maakt het gelijk mogelijk om je keuze in tracks en stijl lekker divers te houden. Hoe lang gaat het nog door met die vinyl? De technics draaitafels vliegen je om de oren op marktplaats. Snel weg met die dingen voordat ik ze aan de straatstenen niet meer kwijt kan!!
Happen maar....

Ben druk bezig al mijn beste vinyl op cd te kopen, mits verkrijgbaar via volledige artiestenalbums. En anders dan maar downloaden in het uiterste geval, want die betaalsites met 192 kbps mp3's heb ik echt helemaal niks aan. Zelf van vinyl halen kan ook, maar kost meer tijd en sommige van mijn favoriete platen zijn vaak al grijsgedraaid (dat betekent versleten, voor alle mp3 tieners onder jullie).
heb er zo nog geen gebruikt, maar degene die ik gezien hebben zagen er toch allemaal nogal cheapo plastiekerig uit... eerste indruk natuurlijk
denk wel dat de geluidskwaliteit zowiezo niet opkan tegen een goeie platenspeler + goeie versterker + het soort interface dat de meesten hier wel zullen hebben staan![]()
Ik ruik trouwens wel kansen om eigen producties zonder tussenkomst van labels op zo'n betaalsite te krijgen
Als het op Beatport komt te staan is er een goede kans dat ik het koop als ik het leuk vind.

Check dit artikel en filmpie!
http://www.nuzakelijk.nl/20080725/nuzakelijk-video/de-toekomst-van-platenmaker-record-industry-video

Check dit artikel en filmpie!
http://www.nuzakelijk.nl/20080725/nuzakelijk-video/de-toekomst-van-platenmaker-record-industry-video
Een kansloze en pijnlijke eindstrijd van pappen en nathouden als je het mij vraagt...Gewoon met je tijd meegaan is beter dan straks achter de feiten aanlopen.![]()
Leuk filmpje!! Als deze vent er mee kapt dan is het gewoon over met de vinyl en blijven er een paar kleine bedrijven over die exclusieve dingen zullen gaan persen, denk ik. De machines worden niet meer gemaakt en hij moet zelf knutselen om de boel draaiende te houden. Ik las nog een stukje op de site van Nu waarin hij zegt dat hij cd's heeft die niet meer werken, nou dan heb ik nieuws voor hem:'Ik heb platen die je niet meer aan durft te zetten hoor en die zij niet eens zo oud' Van een cd heb ik zo een reserve kopie gemaakt. Ik hoef vast niet bij hem aan te komen om een exemplaar van al mijn plaatjes te laten bijpersen. Het is een gegeven dat er altijd mensen tot op het bittere einde in bepaalde zaken blijven geloven die dreigen te verdwijnen van deze aardbodem. Een kansloze en pijnlijke eindstrijd van pappen en nathouden als je het mij vraagt...Gewoon met je tijd meegaan is beter dan straks achter de feiten aanlopen.![]()
kijk da's nou eens leuk om te zien! bedankt voor de link sander.