SpaceAgent202
Sinds 2001
zeveren mag toch hier
het draadje heet niet voor niets Mening nieuwe layout »

het draadje heet niet voor niets Mening nieuwe layout »

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

met een mega software update krijg je gratis een default layout. ze hadden het forum ook een week plat kunnen gooien maar dan was de flash 909 ook wel gaan vervelen denk ik![]()
Hallo allemaal,
Zoals je ongetwijfeld al gemerkt hebt, zijn we vanaf vandaag voorzien van een nieuwe layout...

rechts boven in de hoek van elke post!de wie?de flash 909...
Ik vind het vooral erg jammer dat de alt-text "Bwhaaaaaaaaa" niet meer verschijnt bij een mouse-over van een avatar!
Bericht door een moderator:
100 punten!!!! Bedankt voor het melden!

- ik denk dat er een heleboel verbeteringen in zitten die je als standaarduser helemaal niet merkt...) en denk dat het alleen maar prettiger wordt, als we gewoon constructief blijven. wat doen onze meningen nou ter zake?
het is voor iedereen duidelijk dat he layout er stukken op achteruit is gegaan.
misschien op een paar half blinden na misschien.
leuk we hier ene beetje bij alkaar kunnen uithuilen en meningen er over kwijt kunnen maar daarmee wordt de layout er niet beter op. de enige manier om de layout weer op het niveau te krijgen van wat het was is om er iemand op te zetten die net zo veel verstand heeft van vormgeving als degene die destijds de layout heeft verzorgd.
mmm.......................................Misschien leuk voor mensen oom een lay te bedenken voor het forum? De stichting kan de regels en (technische) voorwaarden bedenken. Lijkt me een leuke "competitie", een keer wat anders dan kutnummers knutselen.![]()

positief: de link met post nummer (bijv: #14rechts boven in de hoek van elke post!
de wie?

Het nieuwe forum in ogenschouw nemend ben ik ervan overtuigd dat het een behoorlijke klap werk is geweest om het te krijgen zoals het is, waarvoor hulde!
Dan nu mijn mening.
Tja, eh, ik zoek me rot, kan niks vinden, vind alles onduidelijk....etc.
Mijn ervaring met andere fora of websites die drastisch veranderden, leert mij dat dat niet per definitie verkeerd of negatief hoeft te zijn. Een paar dagen rondklikken en uitvogelen en je weet niet eens meer dat het ooit anders was.
Dat er 'kinderziekten' zijn lijkt me niet meer dan logisch.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het forum gewoon naar behoren gaat werken.
Kleurstelling lijkt mij dusdanig smaak en voorkeur gerelateerd dat je daar nooit volledige consensus in bereikt.
Over hoe bruikbaar en gebruikersvriendelijk het allemaal is/wordt, dat zal de tijd moeten leren.
Vooralsnog, mijn complimenten.
Groet,
Tom