Pcies, en ik heb ook een algemeen bericht verstuurd naar de mensen die het aangaat...lees aangaat.
En ik ben van mening dat iedereen hier eens een keer de fok moet uit chillen en eens naar hun eigen leven gaan kijken ipv met die van mij te bemoeien....de meeste mensen die hier nu dus negatief reageren heb ik nog nooit wat mee te maken gehad....ken ze niet persoonlijk, weet hun naam ook niet en ik heb of zal ook geen werk voor hun verrichten. Maar als deze mensen zo blijven reageren ga ik hier conclusies uit trekken en ga hier dan ook zeker wat aan doen want dit is gewoonweg laster.
Ik ben een eenmansbedrijf en ik kan me niet in 100 stukjes delen en er zitten maar 24 uur in een dag waarvan ik er 8 slaap.....maar ik heb gemerkt dat geduld hier op dit forum geen schone zaak is....![]()
Nou kom maar op, jij bedondert gewoon de boel en komt naderhand met een kut smoes of een vakantieverhaal. Als jij je echt ZO druk maakt om je 'goede' naam dan laat je je klanten weten dat je op vakantie bent en laat je ze niet in de kou staan.
Voor het eerst op vakantie sinds 15 jaar, ah wat ben je toch weer zielig.