DenDer is vanaf heden Matana Teknik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Pcies, en ik heb ook een algemeen bericht verstuurd naar de mensen die het aangaat...lees aangaat.

En ik ben van mening dat iedereen hier eens een keer de fok moet uit chillen en eens naar hun eigen leven gaan kijken ipv met die van mij te bemoeien....de meeste mensen die hier nu dus negatief reageren heb ik nog nooit wat mee te maken gehad....ken ze niet persoonlijk, weet hun naam ook niet en ik heb of zal ook geen werk voor hun verrichten. Maar als deze mensen zo blijven reageren ga ik hier conclusies uit trekken en ga hier dan ook zeker wat aan doen want dit is gewoonweg laster.

Ik ben een eenmansbedrijf en ik kan me niet in 100 stukjes delen en er zitten maar 24 uur in een dag waarvan ik er 8 slaap.....maar ik heb gemerkt dat geduld hier op dit forum geen schone zaak is....:doei:

Nou kom maar op, jij bedondert gewoon de boel en komt naderhand met een kut smoes of een vakantieverhaal. Als jij je echt ZO druk maakt om je 'goede' naam dan laat je je klanten weten dat je op vakantie bent en laat je ze niet in de kou staan.

Voor het eerst op vakantie sinds 15 jaar, ah wat ben je toch weer zielig. =( :Z

maar waarom moeten we medelijden hebben eigenlijk
24 uur, niet in 100 stukken kunnen delen
dat geldt voor iedereen lijkt me :D
oo en vor t eerst in 15 jaar op vakantie
ow dan is t prima
laat je toch gewoon een jaar niks horen, geeft niks heur

automatische out of office reply als je op vakantie bent doet wonderen voor je klanten

Mmm ik krijg mails van mensen betrefende zaken waar ik niets van hoef te weten. Als ik hier typ dat mijn ervaring met hem goed is, is dat mijn ervaring.
Ben er vandaag nog langsgeweest, koste mij geen ene moeite....gewoon bellen afspreken en langsgaan.

Snap ook wel dat er mensen minder blij zijn, maar vertel mij aub niet per mail hoe je private situatie is met hem, want voor mij is het een kant van een verhaal waar ik verder weinig mee kan.

grtzzz

tjeuzes, istie alweer terug...:D

man, ik dacht even dat je nu toch echt een carriere als macdonalds clown was begonnen....

:mega:

of de nieuwe said baba ( qua naam dan, verder geen associaties alhier ) of zo,
tja denk dat mensen toch wel even nadenken alvorens zaken op korte termijn te willen hebben of hebben laten repareren.
misschien zijn het allemaal onterechte zeikerijtjes, maar anderszijds " de klant is koning" en vraagt wat zorgvuldige aanpak soms zit ook wel wat in.
mn als iemand iets van mij zou kopen, en het geld is overgemaakt, dan regel ik het voor mijn vakantie, ook omdat ik me in zijn /haar schoenen anders ook wel wat zorgen zou maken. ( bedoel, wat weet je nu eigenlijk echt van degene waarheen je je zuurverdiende centjes hebt opgestuurd )
maar ja, en nu....8o)
ik zou zelf als ik dennis was helemaal ophouden met de helpactiviteiten, heb ik ook dat gedoe niet meer achter me aan en kan ik me leven met leukere dingen vullen dan dit soort toestanden. maar ja ik ben natuurlijk matana niet.
tja :)

Laatst gewijzigd:
@brz

Lees je post van 30 augustus er nog maar eens op na dan. Waarin je je Raphie aanvalt die ook alleen maar uit zijn eigen, in dit geval zeer negatieve, ervaring spreekt.

Ik neem Raphie's opmerkingen nooit echt serieus......

Ik neem Raphie's opmerkingen nooit echt serieus......

Waarom zou ik daar over liegen? heeft trouwens uitvoerig gequote gestaan in vorige DENDER topics. En ook de mods hebben destijds een afschrift gekregen.

Wat jij er van vindt mag je helemaal zelf weten, lekker rellen en ridiculiseren doe je ook maar, boeit mij niet, maar het feit ontkennen kan je niet. Dat jij het posten van een STERF PM van Dender Gestapo vindt, is jouw probleem....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back