DenDer is vanaf heden Matana Teknik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tja ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het al een beetje vreemd vond om een full serviced DRS-78 te koop aan te bieden voor €175 terwijl ik ze steeds vaker voor richting de €300 weg zie gaan. Dan heb je toch een beetje haast met verkopen denk ik

onderdelen voor een dayner zijn zoongeveer off the shelf..

De pots zijn (bijna) niet meer te krijgen. Daar lopen ze overal over te klagen waar ze Dayners repareren. Denk dat het daar over ging.

Wat ik vreemd vind aan deze draad is dat de persoon waar het over gaat zwijgt in alle talen.

...volgens zijn FB pagina kent ie Nederlands, Engels, Duits en Frans... dus das al heel wat.

Hebben jullie inmiddels al iets vernomen?

Laatste bezigheid op FB 21 aug..... 22ste een bericht naar hem waar ........ blijft (kan zijn dat hij door de bomen het bos niet meer ziet denk ik) ..... misschien kan een bekende even naar hem speuren of iemand met een telefoonnummer even bellen (misschien iets in de privé-sfeer... weet niet wat er eerder is voorgevallen)

Was gewoon op vakantie (voor de eerste keer in 15 jaar) meer niet....leuk om deze berichten te lezen, erg tof.

:okdan:

Thnx 6

Denk dat sommige mensen hier hun gestapo tenue eens moeten uit trekken en zich gaan bemoeien met hun eigen leven.

Tja ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het al een beetje vreemd vond om een full serviced DRS-78 te koop aan te bieden voor €175 terwijl ik ze steeds vaker voor richting de €300 weg zie gaan. Dan heb je toch een beetje haast met verkopen denk ik

De pots zijn (bijna) niet meer te krijgen. Daar lopen ze overal over te klagen waar ze Dayners repareren. Denk dat het daar over ging.

Mwah haast had ik niet...was meer eerlijk in hoe deze DRS eruit zag....geen originele knoppen, flink wat schade rondom etc....deze kon ik niet verkopen voor 300....heb er 200 voor gehad en hij is inmiddels op de post richting IJsland.....

En als ik de berichten zo lees zegt dat meer over de personen die reageren dan over mijn persoon.....

Loze berichten van mensen met loze namen waar ik nog nooit persoonlijk contact heb gehad.

Ik post tenminste onder me echte naam en al mijn gegevens zijn via het www te verkrijgen....dus waar maakt iedereen zich toch zo druk over, eigenlijk best zielig dat gedrag. :dubbel:

Maar Dennis, je kan niet iedereen ongelijk geven met je staat van dienst uit het verleden toch?

Laten we er maar vanuit gaan dat al je bedoelingen nog steeds goed zijn. Wellicht kun je je voordeel uit de comments filteren en je klanten iets beter op de hoogte stellen van het werkproces. Op je FB pagina zetten dat je op vakantie bent is niet zo verstandig, de hele wereld kan dat lezen, dus ook mensen die iets minder goeie bedoelingen hebben. Maar sommige betrokkenen vinden shit fijn om te weten, dan reageren ze ook minder snel en heftig op de vraag waar DenDer is....

Just my two cents.. en ik denk die van wel meer leden hiero.

Maar Dennis, je kan niet iedereen ongelijk geven met je staat van dienst uit het verleden toch?

Laten we er maar vanuit gaan dat al je bedoelingen nog steeds goed zijn. Wellicht kun je je voordeel uit de comments filteren en je klanten iets beter op de hoogte stellen van het werkproces. Op je FB pagina zetten dat je op vakantie bent is niet zo verstandig, de hele wereld kan dat lezen, dus ook mensen die iets minder goeie bedoelingen hebben. Maar sommige betrokkenen vinden shit fijn om te weten, dan reageren ze ook minder snel en heftig op de vraag waar DenDer is....

Just my two cents.. en ik denk die van wel meer leden hiero.

Pcies, en ik heb ook een algemeen bericht verstuurd naar de mensen die het aangaat...lees aangaat.

En ik ben van mening dat iedereen hier eens een keer de fok moet uit chillen en eens naar hun eigen leven gaan kijken ipv met die van mij te bemoeien....de meeste mensen die hier nu dus negatief reageren heb ik nog nooit wat mee te maken gehad....ken ze niet persoonlijk, weet hun naam ook niet en ik heb of zal ook geen werk voor hun verrichten. Maar als deze mensen zo blijven reageren ga ik hier conclusies uit trekken en ga hier dan ook zeker wat aan doen want dit is gewoonweg laster.

Ik ben een eenmansbedrijf en ik kan me niet in 100 stukjes delen en er zitten maar 24 uur in een dag waarvan ik er 8 slaap.....maar ik heb gemerkt dat geduld hier op dit forum geen schone zaak is....:doei:

Nou hopelijk heb je een toffe vakantie gehad, en als je goed leest heb ik je volgens mij nooit onheus bejegend. Slechts gevraagd of iemand wist waar je was. Dat alles namens iemand die het even helemaal niet meer wist en zich zorgen maakte. Tof toch, dat men in deze synth community helpt om mogelijke problemen op te lossen? Pb'tje had niet gehoeven....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back