G
Guest
Guest
Is hij ook, is gewoon een domme opmerking van Rukhie...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
onderdelen voor een dayner zijn zoongeveer off the shelf..
De pots zijn (bijna) niet meer te krijgen. Daar lopen ze overal over te klagen waar ze Dayners repareren. Denk dat het daar over ging.
Wat ik vreemd vind aan deze draad is dat de persoon waar het over gaat zwijgt in alle talen.
Hebben jullie inmiddels al iets vernomen?

Tja ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het al een beetje vreemd vond om een full serviced DRS-78 te koop aan te bieden voor €175 terwijl ik ze steeds vaker voor richting de €300 weg zie gaan. Dan heb je toch een beetje haast met verkopen denk ik
De pots zijn (bijna) niet meer te krijgen. Daar lopen ze overal over te klagen waar ze Dayners repareren. Denk dat het daar over ging.

Kwam hier toevallig terecht maaruh:
Op facebook is gewoon contactinfo te vinden waaronder een 06 nummer,
MatanaTeknik

Maar Dennis, je kan niet iedereen ongelijk geven met je staat van dienst uit het verleden toch?
Laten we er maar vanuit gaan dat al je bedoelingen nog steeds goed zijn. Wellicht kun je je voordeel uit de comments filteren en je klanten iets beter op de hoogte stellen van het werkproces. Op je FB pagina zetten dat je op vakantie bent is niet zo verstandig, de hele wereld kan dat lezen, dus ook mensen die iets minder goeie bedoelingen hebben. Maar sommige betrokkenen vinden shit fijn om te weten, dan reageren ze ook minder snel en heftig op de vraag waar DenDer is....
Just my two cents.. en ik denk die van wel meer leden hiero.