DenDer is vanaf heden Matana Teknik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hork... das nou een mooi woord ey, al lang niet meer gehoord.

Van mij ligt nog een Dayner master bij Matana. Het duurt langer dan ik verwachtte met de reparatie, maar ik verwacht dat het goed komt. Het gaat om oud spul waarvan de onderdelen niet altijd makkelijk vekrijgbaar zijn.

Hij heeft vorige keer in 2 dagen een master gefixt, bij mn studio langs gebracht en ter plekke een voeding nagelopen. Erg aardige gast.

onderdelen voor een dayner zijn zoongeveer off the shelf..

en idd, Dennis is een aardige knakker, alleen dit soort acties zijn mi niet zo handig, en het is nou niet bepaald de eerste keer.....

:mega:

Ik snap niet dat sf een scammer blijft steunen. Topics over zijn eerdere escapades zijn verdwenen en bij hem deden ze niet moeilijk over een naamsverandering, vriendjespolitiek? Ieder ander was allang geband.

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Een forum is niet alleen bestemd voor mensen van onbesproken gedrag, dan zou het een saaie boel worden. Voor je iets koopt is het verstandig de aanbieder te checken. Het is hier bekend datt DenDer/Matana wel eens een steekje heeft laten vallen. Als je een aanbieder niet checkt dan neem je een overwogen risico. Als je wel checkt en je gaat door neem je een weloverwogen risico. In beide gevallen moet je niet gaan piepen. Om DenDer/Matana een scammer te noemen gaat natuurlijk veel te ver. Laat jij die eerste steen dus maar aan iemand anders over.

Ik snap niet dat sf een scammer blijft steunen. Topics over zijn eerdere escapades zijn verdwenen en bij hem deden ze niet moeilijk over een naamsverandering, vriendjespolitiek? Ieder ander was allang geband.

Wat is dat nou weer voor een onzin? Iedere ander zit hier ook nog gewoon op het forum. Een moderator gaat niet tussen klant en aanbieder zitten. De hele zooi is er nog. Dit staat er toch ook nog allemaal? Als we Dennis bannen is ie zeker niet meer te bereiken.

En het is geen scammer. Het is iemand die met sommige klanten heul erg ongelukkig om gaat, met wat voor een rede dan ook.

Stel je voor, jij hebt een winkelpand. Dat winkelpand verhuur je aan een winkelier. Daar nemen mensen een product af. Als sommige mensen ontevreden zijn over hun product, dan gaan ze toch niet bij jou aankloppen? En als ze dat dan zouden doen, ga jij dan die winkelier uit zijn winkel zetten?

Het is jammer dat iemand geen verantwoording neemt, maar wij zijn z'n ouders niet..

Een moderator gaat niet tussen klant en aanbieder zitten.

technisch gezien, zitten jullie al tussen mij en mijn klanten voordat ik iets kan posten. misschien dat johnnybusca eens het fatsoen kan opbrengen om daar wat licht over te laten schijnen en mijn pb's even te beantwoorden. nog zo iemand die 'zoek' is.

Stel je voor, jij hebt een winkelpand. Dat winkelpand verhuur je aan een winkelier. Daar nemen mensen een product af. Als sommige mensen ontevreden zijn over hun product, dan gaan ze toch niet bij jou aankloppen? En als ze dat dan zouden doen, ga jij dan die winkelier uit zijn winkel zetten?

In een winkelpand mag je gewoon over politiek en dj gear praten.

En dan krijg je er nog koffie bij ook :D

Maar voordat het over moderatie acties gaat, dit gaat over de naamsverandering van Dennis heh. Niet over forumregels.

oh naamsverandering, ik dacht dat het alleen over de geslachtsverandering ging....

inderdaad, schaamte is mijn deel, ik dacht echt dat we een topic over de nederlandse wendy carlos hier hadden geopend.
heb het tot dusverre met belangstelling gevolgd, maar moet zeggen dat het nu wel even een afknapper is.
:koffie:

Oeh, dat ie dubbel slaat bij den daad? Volgens mij zit ik in het verkeerde topic trouwens.. niet opzienbarend genoeg.

Spreek hem er maar niet op aan, voor je het weet krijg je ook een doodsbedreiging......
Echt die gozer is niet goed bij z'n hoofd.....

Spreek hem er maar niet op aan, voor je het weet krijg je ook een doodsbedreiging......
Echt die gozer is niet goed bij z'n hoofd.....

Serieus? Ik heb hem een keertje ontmoet op een meet, maar het leek mij wel een geschikte gast.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back