Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

.... ik vind de sound echt 

Dilemma:
Feit blijft: 't kost teveel tijd.Origineel geplaatst door Eddy76
Creative labs AWE 64 Gold, isa geluidskaart, 64 mb memory en een speciale legering gebruikt in de connectors zodat er nagenoeg geen ruis zou zijn.
Er zijn altijd idioten die zo'n marketing-verhaal geloven (yours truly)
Geen ruis? aan me hoela! Ik kon door de ruis amper horen wat ik opgenomen had. De software die erbij kwam om de samples te laden was zo slecht. Ik herinner me dat het me 1 keer is gelukt om er een zelfgemaakte sample in te proppen, toen leerde ik heel snel het fenomeen latency kennen. bijna 1 seconde latency! ik heb nog geprobeerd om hier iets fatsoenlijks mee te maken, maar het was gewoon gods onmogelijke om hier een strakke track mee te fabriseren. Daarbij wist dit ding het nog voorelkaar te krijgen om midi zo slecht te syncen dat zelfs de metronoom niet strak was.
Origineel geplaatst door Yoonchi
Haha, 64kB zul je bedoelen. Inderdaad een ruisbak. Ik had hem ook aangeschaft in de veronderstelling in 1998 een geweldige kaart te hebben. Geweldig voor games maar niet voor audio. Heb je wel eens de microfoon ingang geprobeerd? Dat is een fx kanaal, waar een russisch radio station niks bij is. Daar ontvang je zelfs radio Tokyo mee.
Wel van geleerd om ooit nog iets van Creative voor muziekale doeleinden aan te schaffen.
Het verbaast me dat alle goede fabrikanten zoals Ensoniq en Emu tegenwoordig onder de Creative groep vallen.
Yoonchi
Origineel geplaatst door dennisb
cakewalk sonar LE die bij de geluidskaart zat, wat een onmogelijk programma![]()

Origineel geplaatst door Hilltree
een soundcraft/conrad microfoon 19" mixer.
Wat een bagger apparaat.
Maakt precies om het half uur wat tikkende geluidjes , en af en toe komt er ook nog een russische zender door heen.