Hedendaagse elektronische muziek down the shithole

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Know-Thyself.jpg

waar slaat de "if not" dan op, "important" of "a way"?
dus heeft men een excuus omdat men de weg niet kan vinden of heeft men een excuus omdat het niet belangrijk is of juist om het belangrijk te vinden...
meest logische is dat de 2 "find" zinnen tegen elkaar worden weggestreept... dus dat het WEL of NIET belangrijk is... enfin...

Denk gewoon als je zo ontzettend goed weet wat er mis is en hoe het volgens jou zal kunnen zijn....doe het dan....niemand houd je tegen. Zal je zien dat je er ook nog erg blij van gaat worden:)

mmm ik krijg hier erg veel kriebels van om aan de slag te gaan maar vandaag moet ik naar zee met de hond en de madam. Zal op 't strand eens denken aan de platenhoes (hier een ander topic)

If it's important to you, you will find a way
If not you'll find an excuse

Hoe treffend geïllustreerd...
Ik moet gewoon eens tijd maken.

[...]

Ik hoop maandag of dinsdag… Damn, nee, maandag heb ik al een afspraak met een DJ van 50 (ja ben ruimdenkend!) om samen te gaan lullen over muziek - vinyl luisteren, bij hem thuis enz.
Dinsdag dan maar :)

Ik hoop ook op vrede vd vrouw, dan begin ik zondag al ;)

mmm ik krijg hier erg veel kriebels van om aan de slag te gaan maar vandaag moet ik naar zee met de hond en de madam.

Herkenbaar, hoor! :{

kom op jonges brz heeft helemaal gelijk. opstropen die mouwen en begin de muziek van 2013 op een hoger nivo te tillen. :)

Eerst nog genoeg met de bestelwagen rijden tot hij helemaal stuk is door pakjes te brengen. Overuren kloppen om m'n studio af te krijgen. Toewijding, duw mn vriendin zelfs opzij!

Check Gaslamp killer eens uit pittig "anders" ;)
En om op je skrillex refferentie in te stappen: er zijn dubstep producers die wel de grenzen opzoeken inplaats van wat midranged bass uit z'n mac bookkie met ableton ;)
Om de discusie maar wat levende te houden over de EDM van vandaag de dag xD

Regards, Skunkey

Ik stop ermee, en wacht op degelijke antwoorden. 't Is nu van, "Als jij ligt te klagen, doe het dan zelf beter?" Gaat het niet om :P

Dat maak jij ervan.........als je weet wat er mis is kan je het fixen......een net iets andere mind set.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back